توسط اداره صنعت، معدن و تجارت بندرلگه برگزار شد:

جلسه برداشت غیرمجاز مواد معدنی توسط افراد فاقد مجوز بهره برداری

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۹۷۷۶۲
با برداشت غیرمجاز مواد معدنی توسط افراد فاقد مجوز بهره برداری و لزوم هماهنگی و همکاری بین دستگاهی، جلسه ای در این خصوص در شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، بهمن کریمی هدف از تشکیل این جلسه را توجیه دستگاههای اجرائی جهت همکاری در بحث جلوگیری از برداشت غیرمجاز توسط افراد فاقد مجوز بهره برداری و اطلاع رسانی افراد در این زمینه اعلام کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندرلنگه ضمن اشاره به معادن شهرستان افزود: در شهرستان معادن قابل استفاده خوبی داریم که بهره بردارانی در این زمینه فعالیت دارند و بابت استخراج معدن مبالغی را بعنوان حقوق دولتی پرداخت می نمایند و در صورت عدم پرداخت یا برداشت غیرمجاز جرائمی به آنها تعلق می گیرد.

وی افزود: برداشتی که توسط معادن صورت می گیرد مثل پروژه راهسازی می بایست از نوع مصالح مرغوب بوده باشد که نظارت بر نوع مصالح را وظیفه دستگاههای دیگر دانست.

در پایان معاون فرماندار بندرلنگه پیرامون استفاده بهینه از منابع طبیعی و عدم خسارت به طبیعت و ایجاد مشکلاتی در رابطه با برداشت های غیرمجاز اظهار داشت: در مرحله نخست با اطلاع رسانی روشن و شفاف به دستگاهها و ذینفعان و سپس اخطار به افراد خاطی در مرحله دوم و در نهایت در صورت عدم توجه به اخطار توقف قانونی و اعمال جرائم را ضروری اعلام کرد.

زرهی ضمن تاکید بر نظارت کلیه دستگاههای مرتبط در این زمینه گفت: با همکاری دستگاهها، پروژه ها نیز هم از لحاظ کیفی و هم با برداشت قانونی ارائه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز