مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس خبر داد:

تعاونی تاکسیرانان بندرعباس راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۳۶:۲۳
کد خبر: ۴۹۸۵۷۱
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس از راه‌اندازی تعاونی تاکسیرانان این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، حسین اخلاقی در نشست هم‌اندیشی با پلیس راهور، مدیر اتاق تعاون و نمایندگان و مدیران خطوط تاکسیرانی که به منظور بررسی و رفع موانع و مشکلات در ارائه خدمات هرچه بهتر برگزار شد، اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ایجاد شرایط ایده‌ال تاکسیرانان، نوسازی ناوگان تاکسیرانی بعد از 5 سال با شرایط آسان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به خارج‌سازی 299 دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان، افزود: از مهمترین دغدغه‌های تاکسیرانان حضور مسافربرهای شخصی در سطح شهر است که در این راستا با همکاری پلیس راهور ساماندهی خطوط و مسافربرهای شخصی انجام پذیرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در این ارتباط طی ۸ ماهه اول امسال، ٣٥۳۲ خودرو اعمال قانون شده که از این تعداد ۹۰۰ خودرو که واجد شرایط بوده‌اند، تحت پوشش تاکسیرانی درآمده و به صورت تاکسی موقت در حال فعالیت هستند.

اخلاقی از ثبت‌نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان بندرعباس خبر داد و گفت: این اقدام با استقبال رانندگان و خانواده‌های آنان روبرو شده و فرایند ثبت‌نام همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس ایجاد خدمات رفاهی و تسهیلات هرچه بهتر برای رانندگان و رفع موانع را از مهمترین اقدامات این سازمان طی سال جاری و آینده دانست و در این ارتباط بیان کرد: در همین راستا طبق توافق صورت گرفته میان تاکسیرانی و اتاق تعاون استان و با استفاده از تجربیات ارزنده این نهاد، در خصوص راه‌اندازی تعاونی تاکسیرانان تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش و خدمت صادقانه رانندگان تاکسی و اهتمام آنان در جلب اعتماد عمومی و تکریم ارباب رجوع قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی باید بدانند که سفیران فرهنگی شهر محسوب شده و برخورد حسنه آنها با مسافرین می‌تواند تداعی‌کننده فرهنگ اهالی آن شهر در ذهن مسافر باشد.

اخلاقی در عین حال تاکید کرد: ما نیز تمام توان خود در جهت رفع مشکلات تاکسیرانان را بکار خواهیم گرفت و از همه امکانات موجود در این راستا استفاده می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز