دکتر جادری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد:

پرداخت ۵۰۳ فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی هرمزگان/رونق و تحرک در بخش تولید مشاهده می شود

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۹۹۰۲۸
پرداخت ۵۰۳ فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی هرمزگان/رونق و تحرک در بخش تولید مشاهده می شود
استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع 503 فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در هرمزگان جهت فعال سازی و خروج از رکود این واحدها پرداخت شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در سی و پنجمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته رونق و تحرک در بخش تولید کشور مشاهده می شود، عنوان کرد: در سال جاری بانک ها در کشور 326 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده اند که رقم قابل توجهی است و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 48 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: 65 درصد کل تسهیلات پراختی برای سرمایه در گردش بوده و در هشت ماه نخست سال 18 هزار و 380 واحد تولیدی در کشور تسهیلات دریافت کرده اند در حالی که وزارت صنعت، معدن و تجارت متعهد به فعال سازی هفت هزار و 500 واحد تولیدی کوچک و متوسط برای سال جاری بوده است.

استاندار هرمزگان افزود: این اقدامات موجب می شود که از رکود اقتصادی خارج شویم و رونق تولید محقق شود.

جادری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع 503 فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در هرمزگان جهت فعال سازی و خروج از رکود این واحدها پرداخت شده که رقم این تسهیلات پرداختی معادل 317 میلیارد تومان بوده است.

وی بیان داشت: پرداخت 170 فقره تسهیلات دیگر به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی استان نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شده و از بانک های استان هرمزگان انتظار می رود این تسهیلات را تا پایان دی ماه پرداخت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز