نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه‌های کشور:

یادآوری حماسه ۹ دی راه نفوذ دشمنان را مسدود می کند

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۹:۵۸
کد خبر: ۴۹۹۵۷۱
یادآوری حماسه ۹ دی راه نفوذ دشمنان را مسدود می کند
نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه‌های کشور گفت: یادآوری حماسه 9 دی، سبب می شود که دشمنان انقلاب فراموش نکنند که مردم چگونه وارد عمل شدند و چه نقشی در از بین بردن این فتنه داشتند.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد شهبازی نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه‌های کشور در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، یادآوری لحظه های خوب و بد گذشته را یک امر واجب برای جلوگیری از خسارت های آینده خواند و در این باره گفت: درس ها و عبرت هایی که در گذشته رخ داده است در زندگی، تربیت و هدایت انسان به سوی کمال اثر گذار است لذا نباید بگذاریم که این مسائل در زندگی کمرنگ شوند تا بتوانند به صورت یک عامل بازدارنده عمل کنند.

وی با اشاره به اجرای فتنه های مختلف توسط دشمن در طول دوران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ما در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد فتنه های مختلفی از سوی دشمنان بوده ایم که در آن دشمن سعی کرده فضای غبارآلودی را ایجاد کند تا تشخیص حق از باطل در آن سخت شود.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه‌های کشور با اشاره به ریشه های فتنه انگیزی در دوران ابتدای اسلام گفت: فتنه انگیزی از بدو اسلام وجود داشته تا جایی که افرادی چون عمر و عاص با بر سر نیزه کرده قرآن افراد را به شک و شبهه انداختند و باعث شدند کسانی که تا آن لحظه در رکاب امام علی (ع) می جنگیدند بر علیه ایشان عمل کنند.

حجت الاسلام شهبازی با برشمردن فتنه های مختلف دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: فتنه انگیزی دشمنان از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران بختیار آغاز شد اما به دلیل اینکه از آن زمان تا امروز فضایی انقلابی بر آحاد مردم ایران حاکم است، موفق به اجرای آن نشدند و فتنه ناکام ماند.

وی افزود: در دوران های مختلف فتنه های گوناگونی نظیر گروه خلق و یا جدایی طلبان در کشور شروع به توطئه کردند اما یقینا مهمترین این فتنه ها مربوط به سال های 78 و 88 است.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه‌های کشور با طرح این سوال که آیا نظام جمهوری اسلامی ایران دارای دشمن است، یا نه؟ گفت: یقینا جمهوری اسلامی ایران در طول تمام این سالها دشمنانی دارد که در صدد ضربه زدن به آن هستند.

حجت الاسلام شهبازی تصریح کرد: ما دلایل متعددی برای اثبات دشمنی آمریکا با ایران داریم زیرا او تا امروز از هیچ تلاشی برای براندازی این نظام و کشور فروگذاری نکرده است.

وی با اشاره به اعمال تحریم ها گفت: سوال اینجاست که آیا اعمال تحریم ها در قبال ایران عملی دوستانه است؟ یا اینکه آمریکایی ها به خاطر دوستی هواپیمای مسافربری ما را منهدم کردند؟ آیا آنها به خاطر دوستی از صدام پشتیبانی تسلیحاتی، مالی و تبلیغاتی کردند؟ همه اینها دلایلی است که نشانگر دشمنی آنها با ماست کما اینکه فتنه های سال 78 و 88 نیز با پشتیبانی رسانه ای آمریکایی ها انجام شد.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه‌های کشور با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه بر علیه ایران اظهار کرد: امروز این کشورها ما را متهم به چیزهایی می کنند که واقعیت ندارد و به خاطر این مسائل واهی نیز تحریم بر علیه ما فعال می شود در حالیکه کشوری مانند عربستان هیچ کدام از چیزهایی که آنها ملاک ارزش انسانی می دانند را ندارد. سوال اینجاست که چرا عربستانی که انتخاباتی ندارد و آرای مردم در آن هیچ اهمیتی ندارد به عدم رعایت حقوق بشر محکوم نمی شود .

حجت الاسلام شهبازی فتنه سال 88 را نتیجه تمام توان دشمنان در راستای از بین بردن نظام و انقلاب خواند و گفت: فتنه سال 88 نتیجه تمام توان دشمنان داخلی و خارجی بود اما اگر این فتنه به سرانجام نرسید نتیجه تدبیر مقام معظم رهبری و حماسه 9 دی است.

وی مرور حماسه 9 دی را در کاهش فتنه سازی دشمنان موثر خواند و بیان کرد: ما مطمئن هستیم که با یادآوری حماسه 9 دی دشمنان انقلاب فراموش نخواهند کرد که مردم چگونه وارد عمل شدند و چه نقشی در از بین بردن این فتنه داشتند چرا که 9 دی یک راهپیمایی خودجوش مردمی بود که در آن بالغ بر 40 میلیون نفر شرکت کردند.

شایان ذکر است که مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور امام جمعه کیش، جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، رئیس پلیس نیروی انتظامی ویژه کیش و بخش های مختلف جزیره در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

نظر شما