عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور از شعبه قشم بازدید کرد

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۵:۳۵
کد خبر: ۴۹۹۵۹۹
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور از شعبه قشم بازدید کرد
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر به جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس، از شعبه قشم بازدید و با کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، "علی ظفرزاده" عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در جریان این بازدید، نحوه ارائه خدمات شعبه قشم در حوزه های مختلف به ویژه مسائل و مشکلات حوزه فن آوری اطلاعات و مشکلات سیستمی را مورد بررسی میدانی قرار داد.

وی روند اجرای طرح های خدمات غیر حضوری در این شعبه را مورد پایش قرار داد و از نزدیک با همکاران در واحدها و حوزه های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی سیاست و برنامه های کلان این سازمان در زمینه ارایه خدمات الکترونیک و غیر حضوری را برای کارکنان شعبه قشم تبیین کرد.

"عباس اکبری" رییس تامین اجتماعی شهرستان قشم نیز در حاشیه این بازدید به ارایه گزارشی از وضعیت فعالیت ها و فرآیند خدمات رسانی این سازمان بیمه گر اجتماعی در بزرگترین جزیره خلیج فارس پرداخت و افزود: بیش از ٦٨ هزار در شهرستان قشم تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند که بالغ بر ٥٨ درصد از جمعیت این شهرستان را شامل می شود.

وی اضافه کرد: این جمعیت بالغ بر ٦٥ هزار بیمه شده اصلی و تبعی و همچنین ٣ هزار نیز مستمری بگیران و خانواده تحت تکفل آنها را شامل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز