نمایشگاه سوغات و هدایا در شهرستان سیریک افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴:۵۸
کد خبر: ۵۰۰۱۷۲
نمایشگاه سوغات و هدایا در شهرستان سیریک افتتاح شد
نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها با حضور مسئولان شهرستان سیریک افتتاح و به مدت ده روز برای بازدید عموم در این شهرستان دایر است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، آیین افتتاح نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها با حضور فرماندار شهرستان سیریک و جمعی از مسئولین برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیریک در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها در شهرستان سیریک افتتاح شد که  محصولات آن به مدت  ده روز در این شهرستان برای بازدید عموم دایر است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد آشنایی هر چه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برگزار شد که برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش به‌سزایی در رابطه با تبادل فرهنگ بین استان‌ها ایفا کند.

حسین احمدی در رابطه با این موضوع که چه محصولاتی در نمایشگاه سوغات و هدایا استان‌ها به عرضه گذاشته شده است عنوان کرد: در این نمایشگاه هدایا و سوغاتی‌ها با توجه به استان مورد نظر عرضه می‌شود که شامل آجیل و خشکبار، پوشاک، ظروف خانگی، مواد غذایی و انواع سوغات و هدایا در 140 غرفه و با تخفیف 15 الی 20 درصدی در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به استان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه تصریح کرد: محصولات و سوغات 6 استان و شهر  در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته که از جمله آنها می‌توان به اصفهان، کردستان، شیراز و دیگر شهرها و استان‌های کشور اشاره کرد.

نظر شما