یکی از اصلی ترین راههای مقابله با دشمن حفظ تفکر و عمل انقلابی است

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۳:۱۶
کد خبر: ۵۰۰۲۵۴
یکی از اصلی ترین راههای مقابله با دشمن حفظ تفکر و عمل انقلابی است
معاون آماد و پشتیبانی ناجا یکی از اصلی ترین راههای مقابله با دشمن را حفظ تفکر و عمل انقلابی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،سردار "رحمت الله محمدی" در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان گفت : روزهایی در تاریخ است که سرنوشت ساز هستند و 9 دی که امروز در آن قرار داریم از آن روزهاست و فتنه 88 در کلمه واقعی یک کودتای مخملی بود.

وی افزود : کودتایی که دشمنان در کشورهای دیگر امتحان کردند و به نتیجه رسیدند، می خواستند همان را در کشور ما پیاده کند و با همه برنامه ریزی که انجام شد، بخاطر دینداری و ولایتمداری مردم جمهوری اسلامی ایران جلوی فتنه سال 88 گرفته شد.

سردار محمدی با اشاره به اینکه امروز جوانان ما چگونه باید درک واقعی از انقلاب داشته باشند، یادآور شد : اگر جوانان ما درک مناسب و صحیحی از تاریخ داشته باشند و به این ایام و مناسب ها توجه کنند ، می توانند براحتی این انقلاب را حفظ کنند.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا در ادامه اذعان کرد : دشمن نسبت به کسی که به او اعلام دشمنی می کند دو کار انجام می دهد ، یا تلاش می کند دشمنش را از جلوی پای خود بردارد ، یا او را همراه خود می کند و نظام جمهوری اسلامی مصداق همین مسئله است و ما باید همیشه هوشیار و آگاه  باشیم و تنها کاری که می تواند حربه دشمن را خنثی کند و دشمن را با خود همراه نکنیم اینست که باید جلوی راههایی که دشمن با حیله ها و مکرها می خواهد نفوذ کند را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هیچ مقطعی از زمان از پای نمی نشیند تا به هدف و مقصود خود برسد، تصریح کرد : دشمن از همین الان برای 30 سال آینده برنامه دارد و فتنه سال 88 و حوادث کوی دانشگاه سال 78 یک شبه بوجود نیامده است ، برنامه ریزی ها و پشتوانه های زیادی را به کار گرفته و از عناصر داخلی و خارجی خود استفاده کردند ، سرمایه گذری فراوانی را انجام داده اند تا بتوانند در زمان نیاز از آن استفاده کنند که به لطف پروردگار تاکنون موفق نشده اند.

این مقام ارشد ناجا یکی از اصلی ترین راههای مقابله با دشمن را حفظ تفکر و عمل انقلابی عنوان کرد و بیان داشت : برای اینکه بتوانیم نتیجه بگیریم می بایست روح تفکر و انقلابی بودن را در خود ، خانواده و اجتماع پرورش دهیم و این کار راحتی نیست و باید تلاش کرد تا در حد حرف نماند .

وی با بیان اینکه یکی از راههای حفظ نظام تابعیت محض از ولایت است ، گفت : در نیروی انتظامی جدا از اینکه رهبری ، رهبری دینی انقلابی و اسلامی است  فرماندهی سلسله مراتب را نیز برای ما دارد.

سردار محمدی خاطر نشان کرد : اتفاقی که ایران را نسبت به دیگر کشورها متمایز می کند عدم شناخت دشمن بر مردم ما می باشد بطوری که وقتی خیال می کند مردم را در فتنه 88 همراه خود کرده، به یکباره می بیند که در 9 دی آنگونه نیست و مردم همچنان همراه انقلاب هستند و دچار سردرگمی می شود.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا در خاتمه اذعان داشت : دشمن تمام فشارهایی که به مردم وارد می کند برای این است که بین مردم و نظام فاصله اندازد و نمی تواند تشخیص دهد که مردم در روز "22 بهمن" چه عکس العملی از خود نشان می دهند و و ما الحمدا... رهبری داریم که به تمام این مشکلات و دشمنی ها علم و آگاهی کاملی دارند و با مدیریت و هدایت ایشان است که توانسته ایم تا امروز پیش برویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز