احمد مرادی نماینده مردم شریف بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت

تاکید نماینده مردم بندرعباس بر لزوم تعیین تکلیف بدهی دولت به تامین اجتماعی

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۰۱۰۰۰
تاکید نماینده مردم بندرعباس بر لزوم تعیین تکلیف بدهی دولت به تامین اجتماعی
نشست مشترک مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان با نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار شد که در این نشست بر لزوم تعیین تکلیف و تسویه بدهی دولت به تامین اجتماعی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "احمد مرادی" نماینده مردم شریف بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و ابوموسی گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان کارآمد بدون اتکا به منابع دولتی با بهترین شکل ممکن به مردم خدمات رسانی می کند.

وی عمده افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه جامعه کارگری توصیف کرد وگفت: خدمت به این بخش از جامعه، علاوه بر نتایج و تاثیرات مفید مادی، خیر و برکت اخروی هم به دنبال دارد.

مرادی ضمن اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ٥٧ درصد از جمعیت استان و بهره مندی آنان از خدمات متنوع تامین اجتماعی، گفت: این سازمان بیمه گر به خوبی توانسته در استان خود را نشان بدهد و خدمات آن در بین اقشار مختلف مردم مشهود است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فراهم کردن شرایط به منظور تعیین تکلیف و تسویه بدهی بالغ بر ١٠٠هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی تاکید کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست، " محمدعلی سلیمی" رئیس شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان به بیان عملکرد و دستاوردهای دستگاه های عضو این شورا پرداخت.

« سید فاضل حیدری بلوکی» مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان نیز در بخش دیگری از این نشست با ارایه گزارشی مفصل به نماینده مردم استان در خانه ملت، اقدامات و دستاوردهای این سازمان بیمه گر در استان طی سالیان اخیر را تشریح کرد .

وی ضمن اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن حدود ٩٠٠ هزار نفر از جمعیت یک و نیم میلیون نفری استان زیر چتر حمایتی تامین اجتماعی اظهار داشت: این رقم بیش از  پنجاهه هفت درصد از جمعیت کل استان را شامل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز