بازدید دانشورازشهرستان بندرلنگه و دیدار با فرماندار این شهرستان

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۵:۱۸
کد خبر: ۵۰۱۰۸۱
بازدید دانشورازشهرستان بندرلنگه و دیدار با فرماندار این شهرستان
غلامعلی دانشورمدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان جهت بازدید از شهرستان بندرلنگه عازم آن منطقه شد.

به گزارش خبرگزای برنا در هرمزگان؛غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان به همراه ابراهیم یگانه مهر رئیس اداره ورزش وجوانان این شهستان ومسئولین بازرسی ودفتر فنی مهندسی اداره کل ضمن بازدید از ساختمان اداری ورزش وجوانان بندرلنگه از زمین چمن وسیستم روشنایی ورزشگاه بندرلنگه بازدیدنموند.

دراین بازدید یگانه مهر گزارشی از وضعیت کمبودهای ورزشگاه شامل وضعیت بد زمین چمن مصنوعی بندرلنگه و همچنین سیستم روشنایی و یکی از دکل های ورزشگاه که براثر طوفان چنذی قبل سقوط نموده بود توضیحاتی دادوخواستار تعویض چمن ورزشگاه ونصب وتعمیرات سیستم روشنایی ورزشگاه گردید.

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان دراین باره اظهار داشت:باتوجه به فرسودگی هر 4دکل سیستم روشنایی ورزشگاه دستور داد که حداکثر ظرف مدت یک ماه هر4پایه سیستم روشنایی ورزشگاه و دکل های آن تعویض و برج 18متری ولامپ های بیشتر در این زمین چمن وصل گردد.

و همچنین در مورد تعویض زمین چمن جزءاعتبارات مصوب شرکت نفت که با مساعدت دکترجادری استاندار هرمزگان مصوب گردیده می باشد ومنتظر تخصیص یک میلیاردتومانی آن هستیم که به طور کلی چمن نو خریذاری گردد.

متولی ورزش وجوانان استان،همچنین در محل اداره ورزش وجوانان بندرلنگه با کارمندان این اداره دیدار نمود و به بررسی مسئوله معیشتی و زندگی آنها پرداخت و سپس با چند هیئت ورزشی جلساتی برگزارنمودو به درد دل ها و پیشنهادات آنان گوش فرا داد و درخواست آنان را برطرف نمود.

مدیرکل ورزش وجوانان همچنین در محل فرمانداری شهرستان بندرلنگه با مهندس بهاری فرماندار این شهرستان بمدت2ساعت دیدار نمود که در این دیدار پیرامون کمک به توسعه ی زیر ساخت ها و تقویت بنیه مالی و اقتصادی هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد گوش فراداد.

دانشور سپس به همراه حاضرین از روستاهای دیوان و بستانه که 2پروژه ی سالن ورزشی چند منظوره و تکمیل ورزشگاه دیوان می باشد بازدید نمود و ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی این 2روستا دستورات لازم در جهت تکمیل سکوی تماشاچی دیوان از محل اعتبارات ملی صادر نمودند.

آخرین بازدید دانشور از بندرلنگه بازدید از کلوپ غواصی و دفتر قایقرانی و اسکی روی آب بندرلنگه بود که دارای امکانات بسیارخوب و کم نظیری بود که باهمت اداره ورزش وجوانان و شهرداری بندرلنگه و فدراسیون قایقرانی وتلاش های آقای بحرینی رئیس هیئت قایقرانی و اسکیت روی آب این شهرستان و خیرین تامین شده ودارای چندین قایق تمرینی و مسابقات دراگون بوت می باشدبازدید نمود و ضمن جلسه ای باورزشکاران و مربیان این هیئت از تلاش های صورت گرفته تشکر و قدردانی نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز