رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد:

صدور پروانه کسب برای مشاغل خاص باید با نظریه کارشناسی صادر شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۷:۳۰
کد خبر: ۵۰۱۴۶۹
صدور پروانه کسب برای مشاغل خاص باید با نظریه کارشناسی صادر شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف گفت: یکی از مهمترین عامل موفقیت در فضای کسب و کار آموزش واحدهای صنفی و تشکل های صنفی می باشد که با توجه به نیازسنجی های انجام شده به منظور ارتقای بهره وری و بهبود نحوه اداره تشکل های صنفی دوره های آموزشی تخصصی برای دو گروه هدف هیات مدیره اتحادیه های صنفی و مدیران اجرایی تشکل های صنفی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنفی بدون پروانه کسب اشاره نمود و اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که سبب نابسامانی در بازار و نظام صنفی شاهد هستیم فعالیت بنگاه های فاقد پروانه کسب است که با برنامه ریزی های انجام شده امیداواریم با تعامل و همکاری نهادی های ذیربط از جمله نیروی انتظامی این بنگاه ها را ساماندهی کنیم.

در ادامه مشاور امور بانوان سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان در حمایت از محصولات و تولیدات داخلی و همچنین  معرفی کالاهای داخلی با قرائت بیانیه ای در همین راستا و تشکیل کمپین حمایت از تولیدات داخلی در فضای مجازی تحت عنوان یلدا تا نوروز توضیحاتی را ارائه نمودند.

شایان ذکر است: بررسی مسائل و مشکلات پیرامون پلمپ واحدهای صنفی، تعیین تکلیف و پایش رسته های اتحادیه های صنفی، گزارش اعزام نمایندگان تشکل های صنفی استان به شهر مقدس مشهد و حق عضویت پیشنهادی سال 95 اتحادیه های صنفی  از جمله موارد مطروحه در پانزدهیمن جلسه کیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس بود.

 همچنین در این جلسه زمان برگزاری انتخابات اتحادیه صنفی بارفروشان میوه و تره بار مبنی بر پایان یافتن دوره هیات مدیره مطرح گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز