خطوط لوله ومخابرات نفت ایران نگین وزارت نفت است

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۱:۳۳
کد خبر: ۵۰۲۸۵۳
خطوط لوله ومخابرات نفت ایران نگین وزارت نفت است
طی بازدیدی دو روزه ۲۷ نفر از بازنشستگان فرهیخته صنعت انتقال نفت ایران از مرکز انتقال نفت بندرعباس و مراکز اقماری این منطقه بازدید نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران که ۴۰ سال سابقه خدمت صادقانه را در پرونده خود دارد در حاشیه این بازدید در گفتگو با روابط عمومی منطقه خلیج فارس با قدردانی از زحمات مسئولین منطقه بابیان اینکه خطوط لوله ومخابرات نفت ایران نگین وزارت نفت است گفت : از زمان بازسازی در دوران جنگ تحمیلی و پس ار آن در فعالیت هایی نظیر سوخت رسانی ، نگهداری و استخراج خطوط ارتباطی شرکت همیشه پیش قدم بوده که امیدواریم این سبقه و عملیات همچنان تداوم پیدا کند.

محی الدین میرزایی بااشاره به اهداف برگزاری این بازدید بیان داشت : این گروه ۲۷ نفره از اعضای کانون بازنشستگان شرکت خطوط لوله ومخابرات می باشند که از ۳۲ تا ۴۲ سال افتخار حضور و خدمت رسانی در سمت ها و مسئولیت های مختلف را دارند که از مناطق جنوبشرق و خلیج فارس شامل تلمبه خانه یزد و نایین ، رفسنجان ، سیرجان ، مرکزانتقال نفت بندرعباس ، مهرآران و قطب آباد بازدید دارند.

وی ادامه داد : از مهمترین اهداف این بازدید آشنایی با همکاران جدیدالورود ، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های جدید مناطق و تبادل اطلاعات و تجربیات در رسته های مختلف است همچنین تغییرات نسل خود را با نسل جدید بسنجیم و آزمایش کنیم.

سرپرست گروه پیشکسوتان خاطرنشان کرد : بازنشستگی جزو زندگی هرفردی است و مهم این است که زمانی به عقب بر می گردیم ، حرکات ، عملکرد و رفتارمان را مرور می کنیم طوری باشد که به آن افتخارکنیم.

میرزایی افزود : به طور قطع رفتار و عملکرد همه این فرهیختگان چه در زمان جنگ و چه در زمان بازسازی و چه درحال هرخدمتی که در توان داشته ایم انجام داده ایم .

مجتبی حاجی حسین خانی یکی از مدیران بازنشسته شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران که توفیق خدمت رسانی را در مناطق مختلف ایران اسلامی در پرونده درخشان خوددارد نیز گفت : کانون بازنشستگان خطوط لوله و مخابرات بازدیدهایی را به صورت فصلی و بنا به موقعیت های مختلف از مناطق برگزار می نماید.

وی ادامه داد : مهمترین مساله و شاه کلید هر تشکیلاتی نیروی انسانی و روابط آنهاست که در این راستا همکاران قدر یکدیگر را بدانند و با یکدیگر با مهر و عطوفت ، ارتباطی صادقانه داشته باشند.

 

حاحی حسین خانی بیان داشت : هر کدام از همکاران علاوه بر وظایفی که در هربخش دارند باید آن را به نحو احسن انجام دهند ، باید دانش و اطلاعات خود را نیز به روز نمایند و با اشراف کامل اطلاعاتی بتوانند دستگاه ها و خطوطی که در آن انجام وظیفه می کنند را به خوبی بشناسند و به توانمندی ها و نقاط ضعف و قوت آن واقف باشند.

وی در پایان از زحمات و مهمان نوازی مدیر منطقه خلیج فارس و روسای مراکز اقماری و سایر مسئولان تشکر و قدردانی نمود.

محمد علی شیرازی یکی دیگر از مدیران بازنشسته شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت : وقتی از مناطق مختلف بازدید می کنیم و می بینیم کار تحویل جوانان و فرزندان ما شده است احساس شادمانی و غرور می کنیم و همچنین با روند کار و عملکرد آنها نیز آشنا می شویم و تبادل تجربیات و اطلاعات نیز صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه دوستی و صمیمیت بین کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران مثال زدنی و بی نظیر است گفت : بین همکاران شرکت یک عرق همکاری و دوست بودن عمیقی است که این در کنار هم بودن یک پیوند بسیار خوشایندی به وجود می آورد و همین امر سبب حفظ مودت و صمیمیت در بین همکاران شده است.

شیرازی ادامه داد : هیچ چیز بهتر از صداقت نیست زیرا صداقت مطلبی است که هیچگاه گم نمی شود و کاربا صداقت زودتر به نتیجه می رسد.

فقیمی بازنشسته واحد تعمیرات برق منطقه ری نیز با بیان اینکه منطقه خلیج فارس نسبت به مناطق دیگر تلمبه خانه جدیدی است که با نیروهای جوان و ایده های جوان و بروز می توانند این منطقه را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی افزود : وقتی می بینیم نیروهای جوان با این امکانات تلمبه خانه های جدید را راه اندازی کردند و سرپانگه داشتن ، جای خوشبختی و خوشحالی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز