با همت خیر نیک اندیش مدرسه ساز :

عملیات اجرایی توسعه دو کلاس درس در دبستان درگیر بندرعباس آغاز شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۴:۵۰
کد خبر: ۵۰۳۴۰۵
عملیات اجرایی توسعه دو کلاس درس در دبستان درگیر بندرعباس آغاز شد
عملیات اجرایی توسعه دوکلاس درس دبستان روستای درگیر بندرعباس با حضور معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس ، رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه دوبندرعباس و جمعی از معتمدین و اهالی روستای درگیر آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ، عملیات اجرایی توسعه دوکلاس درس دبستان روستای درگیر بندرعباس با حضور معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس ، رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه دوبندرعباس و جمعی از معتمدین و اهالی روستای درگیر آغاز شد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در جمع حاضرین با تحسین عملکرد خیرین مدرسه ساز در استان گفت : با توجه به محدودیت های اعتباری و ضرورت رفع کمبودفضاهای آموزشی ، می طلبد خیرین مدرسه ساز بیش از پیش در احداث فضاهای آموزشی استاندارد ، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش را یاری کنند .

قاسم بهمن زاده با تاکید بر مشارکت فعال خیرین مدرسه ساز در استان افزود : استان هرمزگان در زمره استانهای پیشرو در مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی است که در همین سال 1395پروژه های متعددی را در سرسر استان آغاز کرده اند .

وی با اشاره به پروژه توسعه دو کلاس درس روستای درگیر گفت :  با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی نیاز بود دوکلاس درس در این آموزشگاه احداث شود که با همت خیرنیک اندیش محمد رضا صفا  توسعه این دو کلاس درس بصورت مشارکتی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال صورت خواهد گرفت . و امیدواریم که با همراهی اولیا و خیرین  تا یکسال آینده این پروژه به بهره برداری برسد .

در آیین آغاز عملیات اجرایی توسعه دو کلاس درس روستای درگیر مهندس نوید احمدی معاون فرماندار ، سید هادی حسینی رئیس آموزش و پرورش ناحیه دوی شهرستان بندرعباس از همراهی خیرین و اولیا در حل مشکلات و کمبودهای آموزشی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز