منطقه خلیج فارس میزبان فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۴:۵۱
کد خبر: ۵۰۳۸۲۸
منطقه خلیج فارس میزبان فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شد
جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مناطق دوازده گانه شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران از پتانسیل ها و ظرفیت های منطقه خلیج فارس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مدیر منطقه خلیج فارس در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با گرامی داشت یاد و خاطره یوم الله نهم دیماه گفت : نهم دیماه یکی از افتخارات بزرگی است که برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.

مهندس علیرضاعطار بیان داشت: حضور میلیونی ملت ایرانی در روز نهم دیماه سبب عقب نشینی دشمنان داخلی و خارجی شد و نشان داد که هریک از ما به عنوان سرباز کوچکی همیشه پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم.

مدیر منطقه خلیج فارس تاکید کرد : اقدامات صورت گرفته در منطقه خلیج فارس بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است به طوریکه تمامی خریدهای شرکت از اجناس ایرانی است و کلیه واحدها در انجام پروژه ها به شکلی عمل می کنند که اقتصاد مقاومتی محقق شود و از بیگانگان بی نیاز باشیم.

در ادامه این نشست مهندس میلاد سلجوقی فرمانده پایگاه بسیج شهدا خلیج فارس گفت : کلیه فعالیت های صورت گرفته در منطقه خلیج فارس، فعالیت های جهادی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در باب اقتصاد مقاومتی است به طوریکه با استفاده از توان داخلی و پتانسیل و ظرفیت های منطقه توانسته ایم هزینه ها را به حداقل برسانیم.

سردارحاج حسین حیدری فرمانده حوزه بسیج شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران نیز در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره نهم دیماه به تعیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی و خدمتگزاری و اقتدار ملی پرداخت و گفت: ترویج گفتمان انقلابی گری با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و جهادفرهنگی، نمایش قدرت اقتدار ملی و آمادگی همه جانبه بسیج، نقش آفرینی تشکل های خودجوش مردم نهاد و متعهد و انقلابی ، معرفی ظرفیتها و توانمندی ها و قابلیت های بسیج در عرصه خدمت رسانی به آحاد مردم و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله سیاست های بسیج است.

وی همچنین افزود: بهره گیری و الگوسازی از سیره ائمه علیه السلام جذاب ، متنوع ، به روز بودن و نوآورانه و پرشور بودن تمامی برنامه های بسیج ، خدمت رسانی وسیع به مردم بابهره گیری از ظرفیت های تخصصی بسیج ،بهره برداری حداکثری از تمامی ظرفیت رسانه ای، دیداری، شنیداری و مکتوب در عرصه فرهنگ، بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های دستگاه های اداری در جهت بهبود نقش آفرینی بسیج در تمامی عرصه های کشور ، بهره برداری جریان ساز فضای مجازی و نمایش آمادگی های رزمی،تخصصی، فرهنگی اجتماعی در راستای امنیت ملی و پایدار را از جمله رویکردهای بسیج اعلام نمود.

حیدری بیان داشت: مهمترین محورهای بحث و گفتگو در این نشست، اقتصادمقاومتی، مدیریت بحران، پدافندغیرعامل ،محرومیت زدایی و توانمندسازی و فعال سازی کانون های علمی، پژوهشی و بصیرت آفرینی از طریق حلقه های صالحین وراهیان نور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز