تبدیل وضعیت استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استانداری

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۷:۳۵
کد خبر: ۵۰۴۵۸۴
تبدیل وضعیت استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استانداری
معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت : از تعداد ۲۸۹ پست سازمانی تعداد ۹۸ پست با تصدی بصورت نیروهای رسمی و پیمانی دارد و مابقی پست ها نیاز به مجوز استخدامی دارد .

 خلیل یکتا پرست معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت : از تعداد ۲۸۹ پست سازمانی تعداد ۹۸ پست با تصدی بصورت نیروهای رسمی و پیمانی دارد و مابقی پست ها نیاز به مجوز استخدامی دارد . از بدو تاسیس شرکت تاکنون تعداد زیادی از نیروها بدلیل بازنشستگی و انتقالی رابطه استخدامی آنان قطع شده است .

با پیگیریهای بعمل آمده براساس مجوز صادره از هیئت محترم وزیران در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر انتقال از مرکز استان به سایر مناطق استان در شهرستانهای کمتر توسعه یافته تعداد ۹ نفر از نیروهای شرکت آبفار هرمزگان جهت تبدیل وضعیت استخدامی به قرارداد پیمانی در سطح شهرستانهای کمتر توسعه یافته با تعهد رسمی و قانونی به مدت ده ساله افراد پذیرفته شده صورت پذیرفته است . با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و پراکندگی روستاهای استان تامین آبشرب بیش از ۱۸۰۰ روستا نیاز به جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد می باشد . تا جهت انجام رسالت خطیر آبرسانی به روستاها خدمتگذاری بصورت مطلوب انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز