دکتر جادری در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در جزیره قشم:

آیت الله هاشمی رفسنجانی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه ها فداکاری کرد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۰۴۶۳۶
آیت الله هاشمی رفسنجانی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه ها فداکاری کرد
استاندار هرمزگان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای بقای نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان کار کرد و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه ها فداکاری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در جزیره قشم برگزار شد، با تسلیت رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی، عنوان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از انقلاب زندان و شکنجه های فراوان را برای پیروزی انقلاب اسلامی تحمل کرد و در همه سختی ها در کنار حضرت امام خمینی بود.

وی ادامه داد: ایشان در زمان جنگ در سخت ترین شرایط حاکم بر کشور فرماندهی دفاع مقدس را به نیابت از امام راحل بر عهده داشت و در زمانی که لازم بود صلح انجام شود با شهامت پیش قدم شد تا خود را فدا کند.

استاندار هرمزگان افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای بقای نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان کار کرد و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه ها فداکاری کرد.

جادری با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمانی از دنیا رفت که دنیا و منطقه به او نیاز داشت، اظهار داشت: او وزنه اعتدال گرایی بود که از بسیاری از جنگ ها جلوگیری می کرد و خدمات بسیاری هم به امت اسلام داشت.

وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی مقتدای خویش را امام خمینی قرار داد و اسلام شناسی بود که می دانست گفتمان اعتدال و عقلانیت می تواند حرف اسلام را در دنیا مطرح کند و این گفتمان را پایه گذاری کرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ملت قدرشناس ایران در تشییع پیکر ایشان نشان دادند که آیت الله هاشمی رفسنجانی چه مرد بزرگی بود، خاطرنشان کرد: جمعیت میلیونی حاضر در این مراسم پس از رحلت امام خمینی بی نظیر بود و همه در این مراسم آمدند چون آیت الله هاشمی رفسنجانی فراتر از همه احزاب و جریانات سیاسی بود و برای همه الگو بود و از همه اقشار برای این مرد بزرگ گریه می کردند.

جادری با بیان اینکه فکر و جریان آیت الله هاشمی رفسنجانی باقی خواهد ماند، اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی جریانی را ایجاد کرد که تا ابد باقی خواهد ماند و جریان اعتدال و عقلانیت نجات دهنده کل بشریت است.

وی بیان داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای نظام تکیه گاه بود و فکر و تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی باید سرلوحه کار ما باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز