ارائه توانمندیهای پالایشگاه بندرعباس در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۲:۱۰
کد خبر: ۵۰۵۶۴۵
ارائه توانمندیهای پالایشگاه بندرعباس در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی
شرکت پالایش نفت بندرعباس با هدف ارائه دستاورها و توانمندی های خود در عرصه پالایش و تامین انرژی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نمایشگاه 140 شرکت داخلی و 40 نماینده و شرکت خارجی در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع در مدت چهار روز به معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو پرداختند.

بر اساس این گزارش شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز که با بهره مندی از ظرفیتهای تولید در پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی، سهم قابل ملاحظه ای در تامین سبد انرژی کشور دارد، به منظور ارائه دستاورها و توانمندی های خود در عرصه پالایش و تامین 18 درصد از انرژی کشور در این نمایشگاه شرکت کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به استقبال فعالان داخلی و بین المللی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای ارائه توانمندی ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات و محصولات صاحبان صنایع فراهم می آورد تا برای ارتقاء تکنولوژی با فعالان در این حوزه ارتباط بر قرار کنند.

آقای مهندس هاشم نامور افزود: این نمایشگاه زمینه آشنایی فعالان داخلی و خارجی صنعت نفت با نیازهای این صنعت را فراهم کرد و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و آشنایی با دانش فنی و تجهیزات روز دنیا در حوزه انرژی فراهم کرد.

وی گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس همواره تلاش کرده است با بهره مندی از ظرفیتهای موجود، سهم قابل ملاحظه خود را در تامین سبد انرژی کشور حفظ و ارتقاء بخشد و در این راستا با انجام برنامه ریزی های اصولی و پیش بینی تمهیدات موثر از جمله اجرای اقدامات پیشگیرانه و پیش بینانه، خوشبختانه استمرار عملیات تولید این شرکت با تضمین قابل اتکاء محقق شده و این امر رسیدن به تولید پایدار به عنوان یکی از اهداف مهم این شرکت را برآورده کرده است.

بر اساس این گزارش نمایندگان کشورهای اتریش، آلمان، آمریکا، اسپانیا، روسیه، ایرلند ،سوئیس، ایتالیا، فرانسه، امارات متحده عربی و عراق از جمله شرکت های خارجی حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش بودند.

معرفی ظرفیتهای مختلف کشور در بخش های تولید، بازرگانی وخدمات مربوط به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق، معرفی مشکلات و نقاط ضعف موجود در این صنایع ، ایجاد بسترهای مناسب برای ترغیب افراد و واحدهای سرمایه گذار برای سرمایه گذاری ،بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم بین تولیدکنندگان از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش 20 تا 23 دی ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز