معاون عمرانی استانداری هرمزگان تأکید کرد:

لزوم تسریع در تأمین آب فضای سبز از پساب تصفیه‏‌خانه فاضلاب

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۰۶۰۴۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: جداسازی سامانه آبیاری فضای سبز از آب شرب اقدامی مهم و حیاتی در خصوص کاهش بحران آب در شهر بندرعباس به شمار می ‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس شیرخانلو در نشست کارگروه جداسازی سامانه آبیاری فضای سبز از آب شرب شهر بندرعباس عنوان کرد: با توجه به خشک‌سالی چند سال اخیر و محدودیت منابع آبی استان و کاهش حجم سد استقلال میناب به عنوان یکی از منابع تأمین‌کننده آب شرب شهر بندرعباس و بندرخمیر، جداسازی سامانه آبیاری فضای سبز از آب شرب اقدامی مهم و حیاتی در خصوص کاهش بحران آب در شهر بندرعباس به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: علیرغم اقدامات انجام شده، شرکت آب و فاضلاب شهری و شهرداری بندرعباس باید تعامل و همکاری بیشتری جهت کاهش مصرف آب در این بخش داشته باشند و نسبت به ارایه راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت و پروژه‏های اجرایی و عملی در این خصوص اقدام لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خواستار تسریع تأمین آب فضای سبز شهری از طریق پساب تصفیه‏ خانه فاضلاب شهر بندرعباس با توجه به تفاهم‌نامه میان شهرداری و آب منطقه‌ای شد.

شیرخانلو همچنین بر تسریع در روند اجرای تفاهم‏نامه استفاده از پساب فاضلاب شهری توسط شرکت سهامی آب منطقه‌ای و شهرداری بندرعباس و وارد مدار کردن 3 آبشیرین‌کن توسط شهرداری جهت آبیاری فضای سبز شهری تأکید کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز