پیام تسلیت مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت حادثه غمبار "پلاسکو"

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۹:۲۲
کد خبر: ۵۰۸۷۰۸
پیام تسلیت مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت حادثه غمبار پلاسکو
در پی حادثه غمبار ساختمان پلاسکو تهران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهداء و جانباختگان این حادثه، برای بازماندگان و مجروحان آن صبر و شکیبایی و صحت و سلامت مسئلت کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در متن کامل پیام "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان چنین آمده است:  

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

ایران اسلامی به خود می بالد که فرزندانی پاک نهاد و نیکوسرشت، توشه گرفته از عرق ملی و انقلابی در دامان خود پرورانده است؛ بزرگمردانی که همواره سودای نجات جان همنوع را در سر می پرورانند، ناجیانی که در غبار حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، همت بلندشان روشن، و نامشان در تاریخ ایثارگری های این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان ضمن ابراز همدری با خانواده شهداء و جانباختگان این حادثه، مجاهدت ها و جانفشانی های آتش نشانان فداکار را ارج می نهد، همانانی که با نثار جان خود جلوه ای از شجاعت و رشادت را در مقابل دیدگان ایرانیان و جهانیان به تصویر کشیدند.

بر همین اساس، برای شهداء و جانباختگان این حادثه غمبار، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و مجروحان، صبر و شکیبایی و صحت و سلامت از درگاه حضرت ربوبی مسئلت دارد.

هر آنکس خدمت جانان به جان کرد        به گیتی نام خود را جاودان کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز