برگزاری جلسه کمیته سلامت نظام اداری و حقوق شهروندی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۳:۱۳
کد خبر: ۵۰۹۶۳۸
برگزاری جلسه کمیته سلامت نظام اداری و حقوق شهروندی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان
بازرس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از تشکیل جلسه کمیته سلامت نظام اداری و حقوق شهروندی بمنظور برنامه ریزی بمنظور کنترل و اصلاح گلوگاه های فساد اداری ، بحث و بررسی پیرامون آسیب شناسی وضع موجود ، فرهنگ سازی مبتنی بر اصلاح رفتار مدیران و کارکنان ، حقوق متقابل مردم و دستگاه ها با حضور مدیرکل ، معاون برنامه ریزی ، مسوول نمایندگی ولی فقیه و روسای ستادی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سید محمد نور موسوی گفت : در حکومت اسلامی رعایت حقوق متقابل مردم و حکومت از مهمترین مباحث می باشد و از توصیه های مهم امام علی (ع) به مالک اشتر توصیه به تقوای الهی و تقدم اطاعت از خدا است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان نیز در این نشست بیان داشت : سلامت نظام اداری از اهداف مهم نظام اسلامی است در همین راستا گلوگاه های فساد ، شیوه ها و روش های مبارزه با آنمی بایست توسط اعضای کمیته مشخص شود .

وی گفت : برگزاری دوره های آموزشی در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر ، عملیاتی شدن دولت الکترونیک ، توجه به شایسته سالاری و اجرای دقیق و درست تکریم ارباب رجوع و پیگیری بایگانی الکترونیک می تواند در آگاه سازی همکاران و کاهش زمینه های عدول از سلامت اداری و حقوق شهروندی موثر باشد.

امید ذاکری در پایان گفت : کمیته سلامت نظام اداری و حقوق شهروندی هم در ستاد و هم در ادارات منابع طبیعی شهرستان ها در بازه های زمانی کوتاه تر تشکیل و مصوبات آن پیگیری شده است و برنامه ها و اقدامات بخش های تخصصی در جلسه آتی کمیته در راستای سلامت اداری ارائه می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز