برگزاری کارگاه آموزشی واگذاری خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان به دفاتر پیشخوان دولت

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۶:۱۲
کد خبر: ۵۱۰۳۶۱
برگزاری کارگاه آموزشی واگذاری خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان به دفاتر پیشخوان دولت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی واگذاری خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان به دفاتر پیشخوان دولت با حضور متصدیان دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور در این کارگاه ضمن خوشامدگویی به حاضران بیان کرد: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت مصداق اقتصاد مقاومتی است که یکی از مؤلفه‌های آن کاهش زمان در افزایش بهره‌وری در راستای خدمات‌دهی به مردم است.

وی در ادامه افزود: کاهش رفت‌وآمد روستاییان به شهر و انجام درخواست آن‌ها در نزدیک‌ترین محل سکونت از طریق دفاتر پیشخوان دولت پیروی از سیاست‌های تکریم ارباب‌رجوع و کاهش تصدی‌گری و کارفرمایی دولتی است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم همچنین استفاده از دولت الکترونیک اقدام به واگذاری بخشی از مسئولیت‌ها به دفاتر پیشخوان دولت کرده‌ایم، گفت: دفاتر پیشخوان دولت قریب به ۲۳ نوع از خدمات‌دهی را در حوزه آب روستایی انجام خواهند داد که در تفاهم‌نامه ایجادشده به‌صورت کامل عنوان‌شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان اظهار کرد: ارائه خدمات بهتر، بیشتر و مفیدتر یکی از اهداف این تفیض اختیار به دفاتر پیشخوان دولت بوده تا بتوانیم با کاهش مسئولیت‌های کارشناسان نظارت را در سطح روستاها و پروژه‌ها بیشتر کنیم.

مهندس حمزه پور تصریح کرد: توقع داریم که متصدیان این دفاتر برخورد حسنه‌ای با مراجعین داشته و تا حد توان آن‌ها را راهنمایی و تشویق به انجام کارهای خود از طریق دفاتر پیشخوان دولت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهداف این شرکت در چهارچوب تفاهم‌نامه منعقدشده دریافت هر نوع تعرفه از ارباب‌رجوع خارج از تفاهم‌نامه خلاف و وجه حقوقی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در پایان سخنان خود بیان کرد: با ارائه مناسب به مراجعین و افزایش رضایتمندی می‌توان استان هرمزگان را به‌عنوان یک استان موفق و الگو در سطح کشور در ارائه خدمات از طریق پیشخوان معرفی کرد و این فرهنگ را در کشور جا انداخت. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز