اهدا بن خرید کتاب به دانش آموزان سیریک

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۹:۴۶
کد خبر: ۵۱۰۴۰۱
اهدا بن خرید کتاب به دانش آموزان سیریک
به مناسبت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان ، بن خرید کتاب به 100نفر از دانش آموزان بی بضاعت مدارس شهرستان سیریک اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مصطفی کریمی زاده گفت : کتاب دریچه‌ای است به سوی جهان شگفت‌انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خدادادی انسان و آموزش علوم و فنون که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی کند .

وی افزود : یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، خصوصا در میان جوانان و نوجوانان است .

کریمی زاده گفت : هرساله نمایشگاه بزرگ کتاب توسط اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی درمرکز استان برگزارمی شود که یک نوع ظرفیت  فرهنگی برای استان هرمزگان و مخاطبان عرصه کتاب و مطالعه ایجاد می کند .    

کریمی زاده اشاره کرد : شهرستان سیریک که از نظر علمی و پژوهش درجایگاه خوبی دراستان قرار دارد و افتخارات مهمی کسب و دراین نمایشگاه حضوری فعال داشته باشد .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک بیان داشت : برای استفاده بهینه از بن های خرید کتاب به آموزش و پرورش پیشنهادشد که کتاب های مرجع در زمینه های  کمک درسی ، کنکور و کتب های تخصصی و کاربردی تهیه  و در اختیار کلیه دانش آموزان بی بضاعت که قدرت خرید اینگونه کتاب ها را ندارند قرار گیرد که مورد استبقال مدیریت آموزش و پروش شهرستان قرار گرفت .

گفتنی است : این کتاب ها در رشته های علوم تجربی ،علوم انسانی ،ریاضی و دروس عمومی و با حضور معاون آموزشی ،کارشناسان آموزشی و جمعی از دانش آموزان خریداری و در اختیار دانش آموزان این شهرستان قرار خواهد گرفت .

 

نظر شما