کمیته امداد با همکاری خیران تهرانی برای ۳۲ زوج تحت پوشش این نهاد جهیزیه پرداخت کردند

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۱۰۴۱۳
کمیته امداد با همکاری خیران تهرانی برای ۳۲ زوج تحت پوشش این نهاد جهیزیه پرداخت کردند
تامین کمک‌ هزینه ازدواج و پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش را از اولویت ‌های کمیته امداد است که با همکاری و مشارکت خیران و موسسه ها خیریه بتوانیم ، مشکلات زوج های نیازمند را مرتفع و آنان را به خانه بخت برسانیم .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمد اکرامی مدیر کمیته امداد شهرستان رودان گفت : با همکاری خیران تهرانی جهیزیه ۳۲  زوج تحت پوشش این نهاد به ارزش دو میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال در شهرستان رودان پرداخت شد .

وی با بیان این مطلب که این زوج ها از خانواده های ایتام و طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد بودند ، افزود : جهیزیه اهدایی به نوعروسان شامل : یخچال ، فرش ۱۲ متری ،  اجاق گاز ، ماشین لباس شویی ،جارو برقی ، ظروف کامل آشپرخانه ، تخت خواب ، پنکه و اتو بخار بوده است .

مدیر کمیته امداد شهرستان رودان تامین کمک‌ هزینه ازدواج و پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش را از اولویت‌های کمیته امداد دانست و بیان کرد : ایجاد زمینه ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های تحت پوشش به ویژه تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند از محل‌ اعتبار منابع دولتی و امدادی و مشارکت خیران است .

وی تصریح کرد : همچنین  ۳۵۱  نفر از زوج های جوان تحت حمایت این نهاد در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که با همت و یاری خیران به زودی این امر و سنت خداپسندانه محقق خواهد شد .

مدیر کمیته امدادشهرستان رودان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای زوج‌ های جوان را از دیگر اقدامات کمیته امداد عنوان کرد ، ادامه داد : کمیته امداد با اجرای برنامه‌ های فرهنگی درصدد است تا رشد و تعالی خانواده‌ های نیازمند را در تمامی عرصه ‎ها رقم بزند ، آموزش مهارت‌ های زندگی ، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی و همچنین برگزاری دوره‌ های پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد برای زوج های جوان است .

شایسته ذکر است سال گذشته کمیته امداد رودان ۴۱۰ جهیزیه و ۱۵۴ هدیه ازدواج با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال اعتبار از دولتی ،  امدادی و مشارکت خیران پرداخت شده است .

 

نظر شما