با حضور رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش و پروش استان هرمزگان برگزار شد :

دوره ضمن خدمت تکریم ارباب رجوع ویژه همکاران اداری

۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۶:۴۲
کد خبر: ۵۱۱۳۰۲
دوره ضمن خدمت تکریم ارباب رجوع ویژه همکاران اداری
کارگاه آموزشی 12 ساعته تکریم ارباب رجوع ویژه همکاران اداری با حضور پرویز دهقانی رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ناحیه یک بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ابوذر شجاعی کارشناس مسئول ضمن خدمت آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ،ضمن اعلام این خبر گفت : در آغاز این جلسه پرویز دهقانی رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری هدف از برگزاری  این دوره آموزشی را حفظ کرامت و جلب رضایت ارباب رجوع  دانست .

دهقانی تصریح کرد بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است، که امروزه در دستگاههای دولتی مطرح است و در واقع، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.

وی در فرازی از سخنان خود گفت : در واقع، ارزش وجودی یا کمال هستی انسان، در سنجش و مقایسه با موجودات دیگر مشخص می گردد و اگر انسانها به کمال واقعی خود در سایه اخلاق و رفتار انسانی رسیدند در آن هنگام است که دارای ارزش شده و از موجودات دیگر برتر و والاتر خواهند بود.

وی ادامه داد هر پست و منصبی در دین مقدس اسلام، در حکم مسئولیت، وظیفه و امانت است. پس کسانی که منصبی و مسئولیتی را در جامعه به عهده دارند، باید افرادی امانتدار و صالح باشند و هیچ گاه از مسئولیت خود سوء استفاده ننموده ویاحقوق دیگران را ضایع نسازند و همیشه خشنودی خداوند و رضایت مردم را مدنظر داشته باشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : کارکنان ادارات نه تنها باید از سعه صدر، حلم و بردباری، عطوفت و مهربانی و... برخوردار باشند، تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و در خور شأن و مقام آنان نمایند، بلکه همواره باید به توقعات قانونی و شرعی شان، نیز توجه بنمایند.

رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه پرسنل پر تلاش و خدوم همچنین مدیریت و معاونین ساعی و خوشفکر این ناحیه آموزشی گفت : یکی از صفات برجسته و پسندیده ای که اخلاق مسئولان در ادارات و ارگانها باید مزین بدان باشد، مهربانی ومحبت   به ارباب رجوع است تا مردم نیز آنها را دوست بدارند و بدین وسیله، رضایت قلبی آنان حاصل شود؛ چرا که کارکنان در ادارات، بیشترین مراوده را با مردم دارند و هر روز افراد زیادی برای برطرف کردن مشکلات خود به آنها مراجعه می کنند و از آنان برای رفع نیازهایشان، استمداد می طلبند.

ابوذر شجاعی کارشناس مسئول ضمن خدمت آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در پایان گفت : با توجه به استقبال همکاران از این دوره آموزشی مقرر گردید،آموزش طی دو جلسه دیگر با موضوع تکریم ارباب رجوع ویژه همکاران اداری ادامه یابد که زمان آن از طریق سایت آموزش و پرورش اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز