کار گاه آموزشی تربیت مربی سفیران سلامت دانش آموزی در کیش برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۳:۴۸
کد خبر: ۵۱۱۳۱۱
کار گاه آموزشی تربیت مربی سفیران سلامت دانش آموزی در سالن شهید همت مرکز سلامت جامعه بوعلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در راستای اجرای طرح سفیران سلامت دانش آموزی در مدارس، مرکز توسعه سلامت کیش یک دوره کلاس آموزشی دو روزه جهت مربیان و رابطین بهداشتی مدارس دوره دوم متوسطه با همکاری اداره آموزش و پرورش کیش در مرکز سلامت جامعه بوعلی برگزار کرد.

در  این کارگاه آموزشی که با  حضور مربیان و مجریان برنامه تربیت سفیران سلامت دانش آموزی  برگزار شد، در خصوص اهمیت اجرای این برنامه  و اهداف آن، خودمراقبتی سازمانی و فردی، اهمیت تغذیه صحیح، مهارتهای رفتاری و تحکیم بنیان خانواده، آموزش های لازم توسط همکاران واحدهای آموزش سلامت، بهداشت خانواده، بهداشت مدارس و بهداشت روان ارائه شد.

در این جلسه آموزشی، مبحث خود مراقبتی و دستورالعمل و نحوه اجرای برنامه سفیران سلامت دانش آموزی توسط سلمانی، مباحث بهداشت روان توسط مهدوی و بهره بر؛ کارشناس و دکترای روانشناسی  مرکز و مباحث تغذیه توسط ابراهیمی؛ کارشناس تغذیه ، مباحث مربوط به سلامت نوجوانی توسط هادیان ، فهیمی و قاسم پور  ارائه شد. در پایان هر مبحث به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

پس از برگزاری دوره مقرر شد در تمامی مدارس، شرکت کنندگان در جلسه به عنوان مجری برنامه، سفیر سلامت دانش آموزی جذب نمایند و آموزش های لازم به این سفیران داده شود و سپس توسط آنها به سایر دانش آموزان منتقل شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز