مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ؛

شش هزار خانوار مددجوی فاقد مسکن در هرمزگان وجود دارد

۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۸:۴۵
کد خبر: ۵۱۱۳۴۰
شش هزار خانوار مددجوی فاقد مسکن در هرمزگان وجود دارد
مدیر کل کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه ، مشکل مسکن قریب به 50 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان مرتفع شد گفت: هم اکنون شش هزار خانوار مددجوی فاقد مسکن در هرمزگان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علی الهیاری اظهار داشت : در قالب طرح مسکن مهر، مشکل مسکن قریب به 50 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان مرتفع شد و 12 هزار مسکن خانوار روستایی نیز طی سنوات گذشته بهسازی شده است .

وی در ادامه افزود: با همکاری سپاه پاسداران 795 واحد مسکونی برای مددجویان در مناطق روستایی استان در حال ساخت است که 470 واحد آماده واگذاری و مابقی تا پایان سال جاری واگذار می شود.

الهیاری با اشاره به کمبود مسکن در  بندرعباس گفت : در حال حاضر در بندرعباس 480 خانوار فاقد مسکن هستند که در شرایط بحرانی به سر میبرند.

وی ابراز امیدواری کرد : از خانوار هایی که فاقد مسکن هستند و از شهر به روستا مهاجرت کنند بسته ی تشویقی مشتمل بر مسکن و وام بهره مند خواهند شد.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) در پایان افزود: در 9 ماهه سال جاری 2 هزار و 306 مورد جهیزیه با اعتبار 350 میلیارد ریال به نوعروسان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان هرمزگان اعطا شده است که پیش بینی می شود تا پایان امسال این رقم به پنج هزار مورد برسد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز