گزاری کلاسهای ضمن خدمت آموزشی مربیان ومعاونین پرورشی

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۵:۱۹
کد خبر: ۵۱۱۸۸۴
گزاری کلاسهای ضمن خدمت آموزشی مربیان ومعاونین پرورشی
با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ، معاون پرورشی و فرهنگی ، کلاسهای ضمن خدمت آموزشی مربیان ومعاونین پرورشی با آموزش مهارتهایی درقالب فعالیتهای اردویی در محل دبیرستان باقر العلوم (ع) این ناحیه آموزشی برگزار گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، قاسمی معاون پرورشی آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس طی مصاحبه ای با روابط عمومی ناحیه یک بندرعباس گفت: دوره آموزش ضمن خدمت، با موضوع مهارتهای اردویی طی 2روز، توسط مدرسین تشکیلات پیشفر، برای سامان دهی بهتر اردوهای دانش آموزی واستفاده بهینه ازظرفیت اردوگاه سرخون، وآموزش مهارتهای زندگی واجتماعی به دانش آموزان ازطریق توانمند سازی همکاران انجام شد.

معاون پرورشی آموزش وپروش ناحیه یک در ادامه از حضور بهرامی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک تقدیر نمود وگفت، حضور مدیر در جمع مربیان باعث دلگرمی آنان شد .

بهرامی، رییس ناحیه یک طی سخنانی به اهمیت جایگاه مربیان کارآزموده درمیان دانش آموزان برای پیشبرد اهداف کشور ونظام مقدس جمهوری اسلامی ،اشاره کرد وافزود: در میان تمام دغدغه هایمان ، دهه ی فجر ، باید با صلابتی همیشگی ؛ با شکوه ومقتدرانه زنده نگه داشته شود و دانش آموزان از اصل و ریشه ی این انقلاب غافل نمانند.

گفتنی است این دوره ها با حضور مدیر و معاون پرورشی و فرهنگی این ناحیه آموزشی در دومحل دبیرستان باقر العلوم ویژه برادران و دبیرستان جامعه الزهرا ویژه خواهران در قالب آموزش گره ، امداد و نجات، بازیها وفریادهای شادی ، سرودها و نظام جمع  در دوروز متوالی چهارشنبه ۹۵/۱۱/۶ و پنج شنبه ۹۵/۱۱/ ۷بصورت عمومی وتخصصی ویژه ی مربیان زن ومرد برگزار شد.

شایان ذکر است دراجرای این کلاس ها از اسلامی مدرس پیشکسوت کشوری و شریفی آزاد، دبیر مجمع سازمان دانش آموزی استان و عباسی، آزادی، خدری، برای تبادل اطلاعات در این زمینه دعوت بعمل آمد.

در پایان نیز بازخورد پایانی کلاس مورد ارزیابی قرار گرفت ومربیان با ابراز رضایت خود خواهان تکرار دوره های مهارتی بودند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز