بازدید دانشور ازفضاهای ورزشی حاجی آباد

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۰:۵۸
کد خبر: ۵۱۲۱۲۱
بازدید دانشور ازفضاهای ورزشی حاجی آباد
غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان به همراه مسئول دفتر فنی مهندسی اداره کل درادارمه بازدید های دوره ای ازشهرستان ها و بخش های استانی جهت بازدید از پروژه های ورزشی وارد شهرستان حاجی آباد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان به همراه مسئول دفتر فنی مهندسی اداره کل و ارشد رئیس اداره ورزش وجوانان حاجی آباد از پروژه های عمرانی این شهرستان شامل استادیوم ورزشی روستای باغات عازم این روستا شدند.

وضمن دیدار با دهیار واعضای شورای اسلامی این روستا از زمین ورزشی این منطقه که در زمینی به مساحت 2هکتار شامل دیوار کشی،سکوی تماشاچیان،جدول گذاری،رختکن و سرویس های بهداشتی می باشد بازدید نمودند.

این استادیوم ورزشی در فاز اول به اتمام رسیده و در فاز دوم امکاناتی شامل سیستم روشنایی و پیست دو ومیدانی آن احداث خواهد شد.

متولی ورزش استان سپس از زمین چمن استادیوم ورزشی حاجی آباد که کاشت چمن آن رو به اتمام است بازدید نمود و دستوراتی در جهت تکمیل ورزشگاه شامل مرمت و بازسازی سکوهای تماشاچی ،فنس ها و سیستم روشنایی صادر نمودند.

دانشور همچنین دراین بازدید با تعدادی از جوانان ورزشکاران و سرپرستان آن ها به گفت وگو پرداختند و اظهارداشت:از محل اعتبارات ملی و استانی 6پروژه ی ورزشی شامل سالن های ورزشی احمدی،زمین چمن روستای توشهر ،زمین ورزشی طاشکوییه ،زمین ورزشی معدنوییه ،سالن ورزشی سرچاهان ،سالن ورزشی هاشم آباد وسالن ورزشی باغات وچند پرژوه ی ورزشی دیگر در دست اجرا می باشد وامیداست که بخشی از این پروژه ها تا پایان سال95 وبخشی دیگر تا پایان سال 96به بهره برداری برسد.

دراین دیدار تعدادی از ورزشکاران درخواست سالن ورزشی یکهزار نفری و استاندارد در شهرستان حاجی آباد جهت میزبانی مسابقات قهرمانی استان و کشور را داشتند که دانشور اظهارداشت :امیداست با یاری خداوند این درخواست به حق جوانان شهرستان حاجی آباد در برنامه ی سال 96مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نظر شما