با حضور وزیر تعاون و کار/ سامانه فروش بلیط الکترونیکی شناورهای تفریحی گردشگری در قشم راه اندازی شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۱۳۰۴۱
با حضور وزیر تعاون و کار/ سامانه فروش بلیط الکترونیکی شناورهای تفریحی گردشگری در قشم راه اندازی شد
سامانه فروش بلیط الکترونیکی شناورهای گردشگری قشم که در قالب تعاونی فعالیت می کنند، با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی, دکتر جادری استاندار هرمزگان و مهندس سلیمی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مسوولان شهرستان و جمعی از تعاونگران راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، با راه اندازی این سامانه الکترونیکی گردشگران که قصد بازدید از جزایر هنگام،شیب دراز و کندآلو را دارند می توان برای تهیه بلیط اقدام کنند. 
در حال حاضر 240 فروند شناور تفریحی کار جابجایی گردشگران به این سه جزیره را انجام می دهند.
با توجه به تعداد زیاد گردشگران به جزایر این منطقه، شناورهای تفریحی جابجایی گردشگران را از اسکله کندالو، قشم ، دیرستان و اسکله شیب دراز به جزیره انجام می دهند که راه اندازی این سامانه در راستای خدمات دهی مطلوب به گردشگران صورت گرفته و گردشگران می توانند بلیط الکترونیکی را از تعاونی های گردشگری تهیه نمایند.
قابل ذکر است که بیش از 650 فروند قایق موتوری مسافری در هفت تعاونی گردشگری در روستاهای سهیلی، گورزین، طبل، شیب دراز، کندآلو، هنگام و دیرستان ساماندهی شده اند که یکهزار و 200 خانوار از این طریق امرار معاش می کنند.
در حاشیه این آیین، مشکلات تعاونی های گردشگری این منطقه که عمدتا تسهیلاتی بود، مطرح شد که دکتر ربیعی در خصوص حل آن از طریق بانکها توسط استاندار تاکید کرد. 
قابل ذکر است که دکتر ربیعی از غرفه های صنایع دستی که در قالب تعاونی ها اداره می شود، نیز بازدید و با آنان گفتگو کرد. 
تماشای دسته‌ ای دلفین ها، سواحل نقره ای، آکواریوم طبیعی و شنا و غواصی در سواحل، پارک کروکودیل، بازارچه فروش صنایع دستی و غذاهای محلی از جاذبه های طبیعی جزیره محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را روانه این جزیره می کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز