جهت بررسی و تصویب؛

شهردار بندرعباس کلیات بودجه ۹۶ را تقدیم شورای شهر کرد

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۱:۰۶
کد خبر: ۵۱۳۵۴۳
شهردار بندرعباس کلیات بودجه سال آینده را جهت بررسی و تصویب تقدیم هیئت رییسه شورای اسلامی شهر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: بودجه سال آینده نسبت به سال 95 با پیش‌بینی رشد 12 درصدی همراه است.

وی با اشاره به اینکه اولویت‌ها در بودجه سال آینده تعیین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تقویت بخش خدمات‌شهری و نیروی انسانی است، افزود: در سال جاری علی‌رغم تمامی مشکلات اقتصادی، کارهای بزرگ عمرانی در شهر انجام شده که از جمله آن می‌توان به پروژه‌های بازگشایی معابر، احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح و احداث اماکن مختلف اشاره کرد.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: بودجه سال 95 شهرداری بندرعباس 390 میلیارد تومان بوده که بودجه سال آینده پس از برگزاری جلسات مختلف و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته ناگزیر به افزایش 12 درصدی بودجه شده‌ایم.

امینی‌زاده با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس 437 میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‌بینی شده که نیازمند بررسی و تصویب شورای اسلامی شهر است، ادامه داد: از این میزان 72 میلیارد تومان آن مربوط به بودجه سازمان‌های 13 گانه شهرداری است.

وی با بیان اینکه تمرکز شهرداری بندرعباس بیشتر در مباحث عمرانی است، اضافه کرد: شهرداری منطقه یک با 104 میلیارد تومان، منطقه دو با 83 میلیارد تومان و منطقه سه با 73 میلیارد تومان در نظام بودجه‌ریزی در سال آینده دیده‌شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز