همزمان با سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی به میهن اسلامی:

به صدا در آمدن بوق ناوها و ناوشکن ها در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۸:۰۴
کد خبر: ۵۱۳۷۴۷
به صدا در آمدن بوق ناوها و ناوشکن ها در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش
ساعت 9:33 امروز بوق ناوها و ناوشکن ها در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش به صدا در آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اجتماع دانش آموزان، روی عرشه ناوشکن جماران که به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد گفت: ملت ایران با محوریت قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، هر روز پله های پیشرفت را طی می کند.

امیر دریادار دوم حسین آزاد افزود: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور و معجزه قرن بود و امروز ما شاهد تاثیرات انقلاب اسلامی بر ملتهای آزاده ی جهان هستیم.

وی با اشاره به جمعیت حدود 80 میلیون نفری کشور گفت: پیش از انقلاب جمعیت ایران بین 25تا 28 میلیون نفر بود اما با پیروزی انقلاب و افزایش امید در میان مردم، حالا شاهد جمعیت حدود 80 میلیون نفری هستیم که اکثریت این جمعیت جوان هستند و آینده ی کشور را میسازند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش افزود: روزی در این کشور دانش آموزان دلِ خود را به فرامین الهی امام خمینی(ره) سپردند و نامشان تا ابد در تاریخ این مملکت خواهند ماند، مانند شهید حسین فهمیده که به عنوان یکی از تاثیرگذارترین شهدای دفاع مقدس شناخته می شوند و هم سن و سال شما دانش آموزان بودند.

امیر دریادار دوم حسین آزاد گفت: آینده از آن شما است، همانطور که پیش از شما دانش آموزانی از پشت نیمکتهای شما به نیروی دریایی پیوستند و دانش ساخت ناوشکن را با ساختن ناوشکن جماران بومی کردند، شما عزیزان هم باید تاریخ ساز شوید و راه جوانان غیور این سرزمین در افتخار آفرینی را ادامه دهید.

وی گفت: امروز سنگرها عوض شده است و قله های علم و دانش باید توسط شما عزیزان فتح شود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در پایان با دانش آموزان چهره به چهره گفتگو و از حضور آنها بر عرشه ناوشکن جماران تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز