گرامیداشت سی و هشتمین دهه فجر انقلاب در بندر شهید رجایی/ برگزاری رژه خودرویی و موتوری و طنین بوق کشتی ها

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۲:۵۶
کد خبر: ۵۱۳۷۷۱
گرامیداشت سی و هشتمین دهه فجر انقلاب در بندر شهید رجایی/ برگزاری رژه خودرویی و موتوری و طنین بوق کشتی ها
همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، رژه خودرویی و موتوری در بندر شهید رجایی برگزار و بوق کشتی ها نیز در فضای بندر طنین انداز شد.

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و آغاز سی و هشتمین جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، بندر شهید رجایی برنامه‌های متعددی را در دستور کار خود دارد که آغاز بخش این برنامه ها، ساعت۹:۳۳ امروز صبح (سه شنبه، دوازدهم بهمن ماه) همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، بوق کشتی‌ها در بندر شهید رجایی طنین انداز شد.

همچنین برگزاری رژه خودرویی و موتوری با مشارکت گارد و انتظامات بندرشهید رجایی و شرکت های مستقر در بندر و قرائت میثاق نامه تجدید پیمان با آرمانهای والای امام راحل و شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی در محوطه مقابل ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جمله برنامه های اجرایی شده در نخستین روز از دهه مبارک فجر بود.

اجرای مراسم سان، پخش سروده های انقلابی قرائت اشعار آیینی و انقلابی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان پایان بخش ویژه برنامه های نخستین روز از دهه مبارک فجر، در بزرگترین بندر تجاری ایران بود. در این برنامه، معاونین این اداره کل، اعضای شورای اداری بندر شهید رجایی و جمعی از کارکنان این بندر حضور داشتند.

"اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان طی اظهاراتی ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر به جامعه دریایی و بندری گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در همه زمینه ها شکوفایی و اقتدار به ارمغان آورده است.

وی با بیان این مطلب که ایثارگری و فداکاری آتش نشانان در حادثه غمبار ساختمان پلاسکو تازه ترین ثمره انقلاب اسلامی است، افزود: این حماسه و فداکاری نشانگر بصیرت یکایک آحاد جامعه ایران محسوب می شود و اثبات کرد که جوانان امروز این سرزمین نیز مشتاقانه شیفته شهادت و ایثار و جانفشانی هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: اعضای جامعه دریایی و بندری در سنگر جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی پا به پای دیگر اقشار جامعه در حال تلاش و کوشش هستند و به واسطه ارشادات حضرت امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری شاهد تبلور فرهنگ خودکفایی، خودباوری، اقتدار، ایثار و شهادت در این عرصه هستیم.

عفیفی پور بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا ، بر لزوم پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج آن در همه بخش ها به ویژه حوزه اقتصادی تاکید کرد.

 وی در پایان حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه را نشانه انسجام ملی و وحدت دانست و از آمادگی جامعه دریایی و بندری استان به منظور شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سخن گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز