شب شعر انقلاب درابوموسی برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۱۳۷۸۶
شب شعر انقلاب درابوموسی برگزار شد
شب شعر انقلاب به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در جزیره ابوموسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شب شعر انقلاب ابوموسی با حضور جمعی از شاعران مطرح هرمزگان و جزیره ابوموسی و همچنین مسئولان و مردم در آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

علیرضا درویش نژاد ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم ضمن تأکید بر نقش شاعران در تثبیت و ترویج انقلاب قابل ستایش دانست و گفت : سرودن شعرهای انقلابی و حماسی، روحیه مبارزه طلبی و آزادیخواهی مردم را در زمان شکل گیری انقلاب گسترش داد.

وی افزود : تربیت نسلی متعهد از شاعران ، بزرگترین دستاوردهای انقلاب در حوزه فرهنگ است که این جریان مؤثر روز به روز در حال گسترش و عمیق تر شدن است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت : استان هرمزگان نیز در حوزه ادبیات و شعر انقلاب از استعدادهای بزرگی بهره می برد که حاصل آن چاپ ده ها کتاب و حضور در همایش ها و جشنواره های مختلف است.

گفتنی است : شب شعر انقلاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابوموسی و با همکاری فرمانداری و سایر نهادها با حضور شاعران : غلام امینی ، اطهر قوامی، ایرج انصاری ، حمیده کریمی ، نجمه مظفری ، بلقیس بهزادی و... برگزار شد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز