برگزاری دوره مجسمه سازی و قالب گیری در قشم

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۱۴۰۸۴
سرپرست مدیریت فرهنگی، آموزش و هنری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره کوتاه مدت مجسمه سازی و قالب گیری در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا کمساری روز سه شنبه با بیان این مطلب گفت: این دوره سه روزه برای نخستین بار در قشم با حضور رزاق علیزاده آریمی یکی از اساتید مطرح کشور در حوزه مجسمه سازی در قالب یک کارگاه تخصصی، تجسمی و اِلمان های شهری در سایت نخل زرین برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره سه روزه با اهداف توسعه هنر مجسمه سازی، شناسایی استعدادهای موجود جزیره و مفاهیم اشکال و احجام با حضور علاقمندان این حوزه هنری برگزار خواهد شد.
به گفته سرپرست مدیریت فرهنگی، آموزش و هنری سازمان منطقه آزاد قشم، علاقمندان به این هنر از فردا 14 بهمن ماه به مدت سه روز از ساعت 16 تا 20 می توانند در این دوره مجسمه سازی شرکت کنند.
وی گفت: این برنامه در کنار کارگاه ساخت مجسمه های شنی که به مدت 52 هفته در ساحل جنوبی شهر قشم دنبال می شود بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.
کمساری یادآور شد: ساخت مجسمه موجب غنی سازی اوغات فراغت نسل جوان، ایجاد فضای تعامل و گفت و گو در زمینه ساخت مجسمه های شنی، تبادل تجربه و توسعه این هنر می شود.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز