امام جمعه اهل سنت قشم: موفقیت های ایران مرهون خط امام و رهبری است

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۰:۵۶
کد خبر: ۵۱۴۰۸۷
امام جمعه اهل سنت قشم: موفقیت های ایران مرهون خط امام و رهبری است
امام جمعه اهل سنت قشم گفت: موفقیت های نظام جمهوری اسلامی مرهون خط امام خمینی (ره) و مقام عظما ولایت است که مردم را در مسیر اسلام و موفقیت هدایت نمودند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شیخ عبدالرحیم خطیبی در دیدار فرماندار و مدیران و رئیسان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان وی با وی در نخستین روز از دهه مبارک فجر، افزود: وحدت رمز اصلی موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود که از اول پیروزی انقلاب مورد تاکید حضرت امام (ره) و در ادامه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران خدمات شایسته ای به مردم ارائه شده و در دوران دولت تدبیر و امید شاهد روند این خدمات در بخش های مختلف هستیم و باید این خدمات برای مردم تبیین شود.

به گفته امام جمعه اهل سنت قشم، برای مقابله با آسیب هایی که دشمنان برای نظام اسلامی پدید می آورند به وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان نیاز داریم و باید دقت کنیم تفرقه به عنوان ترفند استکبار جهانی، ما را از اهداف بلند نظام دور خواهد کرد.

او بیان کرد: نظام منهای پشتوانه مردمی در مسیر استبداد قرار می گیرد و هرقدر مردم از نظام فاصله داشته باشند به همان اندازه به اصل آن خدشه وارد می شود و خوشبختانه طی 38 سال گذشته مردم ایران در همه عرصه ها پشتیمان و حامی اصلی انقلاب بوده و خواهند بود.  

شیخ خطیبی ادامه داد: حضور مردم در صحنه های حساس کشور نشان از مردمی بودن نظام دارد و این رمز موفقیت انقلاب است.

وی با اعلام اینکه ایران در میان کشورهای منطقه از امنیت بسیار بالا برخوردار است گفت: این امنیت جای شکر و قدردانی دارد و به خاطر این موهبت الهی نباید نسبت به کمی ها و کاستی ها حساس شویم و از شکر گذاری این نعمت غافل بمانیم.

امام جمعه اهل سنت قشم در بخشی از سخنان خود گفت: به لطف انقلاب اسلامی غیرت دینی در میان مردم کشورهای اسلامی رشد کرده و باعث نگرانی استکبار جهانی شده است.

بنا به این گزارش، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم در ابتدای این دیدار از افتتاح 50 طرح خدماتی و عمرانی در این جزیره با یکهزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به عنوان بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید به مردم عزیز قشم نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز