حضور قائم مقام شرکت آب منطقه ای هرمزگان در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۷:۰۸
کد خبر: ۵۱۴۰۹۶
حضور قائم مقام شرکت آب منطقه ای هرمزگان در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس
هندس حسن سالاری قائم مقام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در برنامه زنده تلوزیونی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس حضور یافت و به تشریح وضعیت بارندگی اخیر، آبگیری سدها و دشتهای تغذیه مصنوئی استان پرداخت .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهندس حسن سالاری قائم مقام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در برنامه زنده تلوزیونی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس حضور یافت و به تشریح وضعیت بارندگی اخیر، آبگیری سدها و دشتهای تغذیه مصنوئی استان پرداخت . 

مهندس سالاری در ابتدا گفت : باران رحمت الهی را که از برکات و عنایت خداوند متعال به مردم این سرزمین است را قدر بدانیم.

وی افزود : از ابتدای سال آبی که از مهر ماه شروع می شود تا کنون میانگین بارندگی استان 52 میلی متر گزارش شده است که در مقایسه با سال گذشته حدود 47 درصد و نسبت به دوره درازمدت 34 درصد متوسط بارندگی کاهش یافته است .

قائم مقام آب منطقه ای اظهار داشت : بیشترین میزان بارندگی گزارش شده در یک روز ( 24 ساعت ) 129 میلی متر، مربوط به ایستگاه سلو بلم واقع در بالا دست سد شمیل و نیان می باشد و بیشترین مجموع بارندگی 5/155 میلی متر مربوط به ایستگاه سینو پتیک جاسک بوده است .

ایشان اضافه کرد : در مجموع در قسمت های شرقی استان که عمدتا حوضه آبریز سد استقلال هستند باراندگی های مؤثرتری نسبت به سایر قسمت های استان داشته ایم.

مهندس حسن سالاری تاکید نمود : با توجه به بارندگی های اخیر و میزان ذخیره آب در سد میناب ، 4 الی 5 ماه بحران کم آبی به تعویق می افتد و این فرصتی برای تکمیل و آماده بهره برداری نمودن پروژه های در دست اقدام است.

وی در پایان از همه اقشار مردم جامعه چه در بخش کشاورزی ، صنعت و مصارف خانگی درخواست نمود در مصرف بهینه آب اهتمام ورزند و به این مهم توجه ویژه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز