همزمان با آغاز دهه فجر؛

زنگ انقلاب با حضور استاندار هرمزگان طنین انداز شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۴:۰۷
کد خبر: ۵۱۴۱۰۰
زنگ انقلاب با حضور استاندار هرمزگان طنین انداز شد
استاندار هرمزگان گفت : امام خمینی مردی آسمانی بود که با اتکا به خداوند متعال و تکیه بر قدرت و درایت مردم رژیم ستمشاهی را نابود ساخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در مراسم نواختن زنگ انقلاب که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی در مدرسه جامعه الزهرا (س) ناحیه یک بندرعباس برگزار شد با تبریک فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی به کشور، اظهار داشت: امام خمینی (ره) مردی توانمند و آسمانی بود که قدرت منطقه ای آن دوره را با اتکا به خداوند متعال و تکیه بر قدرت و درایت مردم به زیر کشید.

وی افزود:‌ باید پرسید که آیت‌الله روح‌الله خمینی چه داشت که مردم با چنینی عشقی پشت او ایستادند و از توپ و تانک و گلوله نترسیدند و آن رژیم تا دندان‌ مسلح را عاجز کردند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ما در جبهه حق و دشمنانمان در جبهه باطل هستند، افزود:‌ هیچ وقت نباید فراموش کرد که این مردم بوده‌اند که نظام جمهوری اسلامی را بر سر کار آورده‌اند و این مردم بودند که خون‌ها دادند.

جادری با بیان اینکه در تمامی امور اساس مردم هستند،‌ ادامه داد:‌ مدیران و مسئولان باید همواره خود را مدیون این مردم بدانند و باید قدر مردم و خانواده شهدا را دانست و تمام امور را باید به سمت رفع مشکلات مردم برد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد:‌ امروز باید یک بار دیگر در هر سمت و مسئولیتی که هستیم با آرمان‌های انقلاب و شهدا بیعت کنیم و بدانیم که این مردم هستند که در مورد ما قضاوت می‌کنند.

وی تاکید کرد:‌ در حال حاضر مهمترین موضوع، استمرار تقویت هر چه بیشتر انقلاب است و همه امور با تکیه بر خواست واقعی مردم باید در این راه مدیریت و پیش برده شود.

جادری افزود: همچنین دانش‌آموزان عزیز باید با تمام تلاش و کوشش خود را برای ساختن آینده این استان و کشور آماده کنند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شاید دانش‌آموزان در حال حاضر ندانند و درک نکنند که چه خون‌ها و مرارت‌هایی برای این انقلاب و نظام ریخته و کشیده شده است، افزود:‌ سلاح این انقلاب همین جوانان و دانش‌آموزان ایرانی است که برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

نظر شما