از غرب تا جنوب هرمزگان صورت گرفت :

بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان از پروژه های در دست اجرا

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۴:۵۶
کد خبر: ۵۱۵۷۹۳
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان از پروژه های در دست اجرا
ازغرب تا جنوب هرمزگان بیش از 600کیلومتر فاصله است ،و نوسازی مدارس از جمله دستگاههایی است که در دورترین روستاهای استان از بشاگرد تا پارسیان که 900کیلو متر فاصه بین آنهاست پروژه هایی را با هدف توسعه عدالت آموزشی در دست اجرا دارد . پروژه هایی که با حمایت دولت و همراهی خیرین مدرسه ساز درحال تکمیل شدن هستند و تقدیم دانش آموزان سراسر استان خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهندس قاسمی از پروژه های شهرستانهای پارسیان ، بستک ، رودان و میناب بازدید کرد . علاوه بر مدیرکل، معاون اجرایی ، مدیر حوزه نظارت غرب ، میناب و رودان ،حضور داشتند .

وی در شهرستانهای میناب و رودان از پروژه های آموزشی دبستان شش کلاسه دودو ، دبستان دو کلاسه شاه منصوری ،دبستان خیری خیر آباد ، هنرستان شبانه روزی برکت زیارتعلی ، سالن ورزشی شهید چراغی و پروژه های دردست اجرای بخش هشتبندی شهرستان میناب بازدید کرد .

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در این بازدید سه روزه به غرب استان سفر کرد و باهمراهی فرماندارو مدیر آموزش و پرورش ، از پروژه هاى در دست اقدام و آماده بهره بردارى شهرستان بستک و بخش جناح بازدید و در جریان مسایل و مشکلات فضاهای  آموزشی شهرستان قرار گرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز