بهره برداری از سالن ورزشی آموزشگاه شهید چراغی سنگی در رودان

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۱۵۷۹۹
بهره برداری از سالن ورزشی آموزشگاه شهید چراغی سنگی در رودان
سالن ورزشی آموزشگاه شهید چراغی سنگی رودان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،همزمان با ایام الله  دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سالن ورزشی دبیرستان شهید چراغی محله سنگی رودان؛ در محل این آموزشگاه با حضور دکتر علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و امور توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان، مهندس حمید هراتی معاون اجرایی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ، فرماندار و مسئولین محلی شهرستان  به بهره برداری رسید.

دکتر علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و امور توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: اگر میخواهیم به امام خمینی (ره) و آرمانهایش اقتدا کنیم باید متواضع و فروتن باشیم و در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب در بین مردم حضور داشته باشیم و توان خود را برای رفاه و آسایش مرد و رضایت خداوند متعال قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به حجم وسیع پروژه های اجرایی در شهرستان رودان اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای شناخت عملکرد دولت در قبال مردم است، و در این ایام با افتتاح 40 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 200میلیارد ریال می توان گفت مسئولین به وعده وظیفه شناسی و کمک به عمرانی و آبادانی شهرستان عمل کرده اند.معاون هماهنگی امور اقتصادی و امور توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان ازمجموعه  اداره کل نوسازی مدارس استان  بخاطر اجرای این پروژه قدردانی کرد .

مهندس حمید هراتی معاون اجرایی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر گفت : همزمان با دهه فجر 41 پروژه آموزشی در قالب 96 کلاس درس و با زیربنای 17 هزار و 770 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 196 میلیارد ریال در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: سهم شهرستان رودان از این تعداد پروژه نیز 4 پروژه در قالب 19 کلاس درس و با زیربنای 4 هزار و 683 متر مربع و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال می باشد که پس از مرکز استان بیشترین رقم اعتباری را به خود اختصاص داده است.

مهندس هراتی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان رودان اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید در این شهرستان 20پروژه آموزشی در قالب 90کلاس درس بازیر بنای 11261متر مربع و اعتباری بالغ بر یکصد و یازده میلیارد ریال تقدیم دانش آموزان و مردم شریف این شهرستان شده است.

معاون اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان خاطر نشان کرد: سالن ورزشی شهید چراغی سنگی با زیربنای 704 متر مربع و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مهندس هراتی افزود: با بهره برداری از این سالن 300 دانش آموز مقاطع دبستان و دبیرستان از این فضای ورزشی بهره مند خواهند شد.  وی تصریح کرد: هنرستان بخش رودخانه شهرستان رودان، دبستان سمیلان و دبستان شهید افسا خیرآباد نیز از دیگر پروژه های قابل بهره برداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در شهرستان رودان می باشد که همزمان با دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز