با حضور دکتر حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران ؛

همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر، پروژه ۱۰۰ واحدی شیلات (آکواریوم ) افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۱۵۹۷۵
همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر، پروژه ۱۰۰ واحدی شیلات (آکواریوم ) افتتاح شد
پروژه مسکونی 100 واحدی کارکنان شیلات هرمزگان با حضور دکتر حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران،استاندار هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگان، رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان و جمعی از مسئولین و خانواده های بهره برداران افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان در آیین بهره برداری از این واحدهای مسکونی گفت :این  یک صد واحد  توسط تعاونی مسکن کارکنان شیلات هرمزگان با اعتباری معادل 120 میلیارد ریال احداث شده که بخشی عظیمی از نیاز کارکنان شیلات هرمزگان به مسکن را تامین می‌ کند.

سید پرویز محبی اظهار داشت : این پروژه مسکونی در زمینی به مساحت بالغ بر 9هزار متر با زیربنای  13 هزار و 842مترمربع احداث شده است وشامل تعداد 40 واحد 120 متری و 60 واحد 90 متری می باشد .

وی خاطر نشان شد این پروژه پس از دو سال و هشت ماه از تاریخ کلنگ‌ زنی به بهره‌برداری رسیده است.

در ادامه رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن شیلات هرمزگان افزود: در ساخت پروژه مسکن کارکنان شیلات تلاش شده است که از بهترین مصالح و با بکارگیری بالاترین کیفیت و همچنین استفاده از گروه های کاری مجرب استفاده گردد.

ایرج قائینی اظهار داشت: داشتن مسکن خوب و مناسب می تواند فضای آرام بخشی را برای زندگی افراد فراهم کند و داشتن ساختمانی که اصول فنی در آن رعایت شده حق همه مردم است که این مهم یکی از اصلی ترین محورهای راهبردی در احداث این واحدها بوده است.

قائینی حمایت های صورت گرفته از سوی دولت تدبیر امید و مدیر کل شیلات هرمزگان را از مهترین عوامل پیشرفت و تسریع در تحویل این پروژه خواند.

وی در پایان از زحمات و تلاش های هیئت مدیره و بازرسین تعاونی مسکن شیلات هرمزگان به ویژه مهندس مجید افخمی تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز