در بندر عباس رخ داد ؛

تشییع پیکر مطهر شهید سرگرد علی حسن بخردان

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۴:۰۷
کد خبر: ۵۱۶۱۵۲
تشییع پیکر مطهر شهید سرگرد علی حسن بخردان
‌پیکر مطهر شهید سرگرد علی حسن بخردان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک که در راستای برقراری امنیت و انجام ماموریت روز پنجشنبه 14بهمن در درگیری با اشرار و سوداگران مسلح به شهادت رسید، امروز یکشنبه 17 بهمن ماه در بندرعباس تشییع شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارهرمزگان و فرماندار بندرعباس برگزار شد.

پیکر این شهید ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از محل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان تا بیمارستان خاتم الانبیا در بندرعباس تشییع و برای تدفین به زادگاهش در شهرستان یاسوج منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه به دنبال دستگیری قاتلان شهید بخردان هستیم، گفت: با اعمال یک سری اقدامات اطلاعاتی در آینده نزدیک قاتلان شهید علی حسن بخردان دستگیر خواهند شد.

سردار عزیز الله ملکی امروز در حاشیه تشییع پیکر شهید علی حسن بخردان، ‌در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، گفت: شهید بخردان یکی از نیروهای وظیفه شناس، مومن و عملیاتی نیروی انتظامی در شهرستان بستک بود که در روز پنجشنبه در شهرستان بستک در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای دستگیری قاتلین همچنان ادامه دارد، افزود: در حال انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری قاتلان شهید بخردان هستیم که انشاالله به زودی زود آن‌ها را دستگیر خواهیم کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه خانواده شهید علی حسن بخردان مورد حمایت نیروی انتظامی قرار خواهند گرفت، بیان کرد: با توجه به تدابیری که در نیروی انتظامی اتخاذ شده خانواده این شهید بزرگوار علاوه بر اینکه تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند، مورد حمایت این ارگان نیز خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز