همزمان با دهه فجر امسال:

کلنگ زنی سه پروژه در حوزه پرورش میگو و صنایع شیلاتی

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۳:۱۲
کد خبر: ۵۱۶۳۳۵
کلنگ زنی سه پروژه در حوزه پرورش میگو و صنایع شیلاتی
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران،مدیر کل شیلات هرمزگان،معاون توسعه آبزی پروی سازمان شیلات ایران و جمعی از مسئولین استانی سه پروژه شیلاتی در شهر بندرعباس کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگان گفت : به مناسبت دهه مارک فجر پروژه احداث کارخانه تولید غذای آبزیان با سرمایه گذاری بالغ بر هفتاد و پنج میلیارد ریال از بخش خصوصی کلنگ زنی شد.

سید پرویز محبی افزود این کارخانه تولید غذای آبزیان با برخورداری از 260 متر فضای اداری،دو نبار|(سوله) یک هزار و پانصد متری  و همچنین یک برج تولید غذای 30 متری به صورت مستقیم برای 40 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

وی هچنین در ادامه از کلنگ زنی احداث دو سایت پرورش میگو 400 هکتاری واقع در شرق شهرستان بندرعباس(منطقه شور اول و دوم) خبر داد و گفت:با احداث هر یک از این مزارع بالغ بر 200 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد خواهد شد.

گفتنی است پیش از این پروژه مسکونی 100 واحدی کارکنان شیلات هرمزگان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران،استاندار هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگان، رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان و جمعی از مسئولین و خانواده های بهره برداران افتتاح شد.

نظر شما