ارائه خدمات بهداشتی در پایگاه های سلامت صدف و سحر کیش

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۱۶۴۳۱
ارائه خدمات بهداشتی در پایگاه های سلامت صدف و سحر کیش
در پایگاه های سلامت صدف و کمپ سحر خدمات بهداشتی به کیشوندان ارائه می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص پایگاه های بهداشتی صدف و کمپ سحر گفت: هرکدام از این دو پایگاه سلامت شهروندان این نواحی را تحت پوشش بهداشتی و درمانی قرار می‌دهد.

رضانیا افزود: قبلاً تعداد قابل توجهی از کیشوندان منطقه صدف و کمپ سحر مجبور بودند با صرف هزینه و زمان زیادی به مرکز بهداشتی بوعلی در منطقه سفین مراجعه کنند اما در حال حاضر با افتتاح این پایگاه ها کیشوندان می‌توانند به مراکز بهداشتی نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: با ادامه این روند هم شاخص سلامت شهروندان هم آمار و اطلاعات بهداشتی ارتقا پیدا می کند.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به خدمات قابل‌ ارائه در این پایگاه ها بیان کرد: مراقبت های ادغام یافته سلامت مادران، مراقبت های کودک سالم، سلامت باروری، مشاوره قبل از ازدواج، خدمات مامایی و بیماری های زنان، پایش رشد، واکسیناسیون، مراقبت سلامت میانسالان و سالمندان  در این مراکز انجام می شود. در آینده نیز جوانان تحت پوشش خدمات بهداشتی این پایگاه ها قرار می گیرند. هنچنین ارائه خدمات روانشناختی بخشی از خدماتی است که در این مراکز ارائه می‌شود. واکسیناسیون گروه های هدف نیز در این پایگاه ها انجام می شود.

 لازم به ذکر است، پایگاه های سلامت صدف و کمپ سحر از طریق برون سپاری و در غالب طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در کیش از سال گذشته  راه اندازی شده است. همچنین کیشوندان می توانند از خدمات پزشکان مستقر در این پایگاه ها بهره مند شوند.

پایگاه صدف واقع در خیابان هرمزگان،کیش ویلا و پایگاه سحر در کمپ سحر واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز