نشاط کودکان قشمی در جُنگ شادی خان عمو/۴ سانس خنده در ویژه برنامه های دهه فجر

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۷:۵۱
کد خبر: ۵۱۶۹۳۵
نشاط کودکان قشمی در جُنگ شادی خان عمو/۴ سانس خنده در ویژه برنامه های دهه فجر
مدیر فرهنگی، آموزشی و هنری سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای برنامه دو روزه "جُنگ شادی" با هدف ایجاد خنده و نشاط برای کودکان جزیره قشم در ویژه برنامه ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا کمساری روز دوشنبه با بیان این مطلب گفت: برنامه جُنگ شادی فجر ویژه کودکان و نوجوانان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 بهمن ماه در تالار وحدت شهر قشم و سالن ورزشی حضرت خدیجه کبری (س) شهر سوزا مرکز بخش شهاب برگزار می شود.

وی افزود: سانس نخست جُنگ شادی روز سه شنبه 19 بهمن ماه توسط "خان عمو" و تیم همراه وی که از مجریان توانمند حوزه کودک و نوجوان سیمای جمهوری اسلامی هستند از ساعت 8:30  تا 10 صبح در تالار وحدت شهر قشم با ظرفیت 600 میهمان اعم از کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال و سانس دوم آن هم با نیم ساعت استراحت از 10:30 تا 12 در این مکان اجرا خواهد شد.

مدیر فرهنگی، آموزشی و هنری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت انتقال ارزش های انقلاب اسلامی در قالب فعالیت های فرهنگی و آموزشی، گفت: مجریان جُنگ شادی در برنامه دو روزه خود در کنار شاد کردن شرکت کنندگان، مفاهیم ارزشمند انقلاب را نیز به فرزندان انقلاب منتقل می کنند.

به گفته او، اجرای دو سانس جُنگ شادی در شهر سوزا در راستای تحقق سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای توجه به همه نقاط جزیره انجام می شود و تلاش می کنیم با کسب این تجربه، جشن ها و آئین های مختلف را در نقاط دیگر قشم اعم از روستاها و جزایر هرمز، هنگام و لارک نیز برگزار کنیم.

کمساری بیان کرد: کودکان شهر سوزا و روستاهای اطراف روز چهارشنبه 20 بهمن ماه می توانند از ساعت 10 تا 13 در دو سانس از برنامه های شاد "خان عمو" ویژه دهه مبارک فجر در سالن ورزشی حضرت خدیجه کبری (س) شهر سوزا با ظرفیت 600 تماشاگر استفاده کنند.

جزیره قشم در جنوب ایران نیز همانند دیگر نقاط کشورمان در ایام دهه مبارک فجر شاهد برگزاری آئین های ویژه این ایام به صورت برپایی جشن ها، افتتاح طرح ها و شادی مردم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز