معاون وزیر راه و شهرسازی:

راه و شهرسازی به دنبال افزایش کیفیت زندگی در شهرهاست

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۱۷۰۲۰
راه و شهرسازی به دنبال افزایش کیفیت زندگی در شهرهاست
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: راه و شهرسازی در اجرای طرح های بازآفرینی شهری به دنبال افزایش کیفیت زندگی در شهرهاست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد سعید ایزدی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری هرمزگان برگزار شد، افزود: بسیاری از موضوعات مهم از جمله امنیت، سلامت و... در توسعه شهری مغفول مانده که دولت برای تحقق آن در برنامه تنظیمی تجدید نظر کرد و موارد مد نظر گنجانده شد.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده شهر بندرعباس، صرفا حاشیه نشینی نیست گفت: در دل شهر نیز بافت های فرسوده وجود دارد که امیدواریم با هفکری کارهای لازم را انجام دهیم.

ایزدی با بیان اینکه در ساماندهی بافت فرسوده و حاشیه نشینی، راه و شهرسازی یکی از بخش هایی است که ورود می کند، گفت: هم راستا شدن سایر دستگاه ها در اجرای این طرح می تواند موثرتر واقع شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: استان هرمزگان و به خصوص شهر بندرعباس یکی از هفت استانی است در زمینه برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ایمنی شهری در اولویت قرار دارد.

ایزدی با بیان اینکه یکی از راه حل های وزارت راه و شهرسازی مدیریت منابع است که می توان از این طریق کارهای بزرگی انجام داد، اظهار داشت: پیشنهاد می کنیم صندوق بازآفرینی شهری در بندرعباس تشکیل شود که این صندوق می تواند برای رفع مشکل بافت های فرسوده تسهیلات ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران خاطرنشان کرد: تا کنون دو هزار و 700 فقره  تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده در هرمزگان پرداخت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز