مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی هرمزگان افتتاح شد/زنان روستایی نقش مهمی در تولید ملی و اقتصاد کشور دارند

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۲:۲۵
کد خبر: ۵۱۷۴۷۴
نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی هرمزگان افتتاح شد/زنان روستایی نقش مهمی در تولید ملی و اقتصاد کشور دارند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی هرمزگان در معبد هندوهای بندرعباس برپا شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی استان هرمزگان، عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف شناساندن نقش زنان روستایی در تولید ملی و همچنین آشنایی بازدیدکنندگان از استعدادها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی برپا شده است چون زنان روستایی نقش مهمی در تولید ملی و اقتصاد کشور دارند.

وی دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه دستاورد های زنان روستایی را شناخت ظرفیت مناطق روستایی در تولید محصولات متنوع به ویژه در زمینه صنایع کوچک، صنایع روستایی و صنایع دستی و عنوان کرد و افزود: معرفی جاذبه‌های فرهنگی پوشش‌های محلی، غذاها، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، ایجاد ارتباط دو سویه شهرنشینان با روستائیان، برقراری ارتباط تجاری میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و تولیدات روستاییان می تواند گام موثری در پیشرفت زنان روستایی باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تصریح کرد: در این نمایشگاه در 15 غرفه آخرین دستاوردها و محصولات زنان روستایی در صنایع مختلف از جمله صنایع کشاورزی، صنایع دستی، صنایع غذایی روستایی وخدمات روستایی به معرض نمایش درآمده است.

یعقوب نژاد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور زنان روستایی از پنج شهرستان بندرعباس ، قشم رودان ، میناب ، حاجی آباد در معبد هندوهای بندرعباس برپا شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز