معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه کارکنان اداری

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۳:۴۷
کد خبر: ۵۱۷۵۰۱
دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه کارکنان اداری
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا فولادی با بیان  این خبر گفت : مهمترین ابزارهای رسیدن به هدف های سازمان ،ایجادارتباطات رسمی از طریق نوشته های اداری است ومکاتبات اداری زبان رسمی سازمان محسوب شده و موجب موفقیت و پیشرفت سازمان خواهد شد و بر اساس نیاز سنجی انجام شده اجرای دوره آموزشی مذکور برای کلیه کارکنان اداری در سال 95 در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی گردید.

وی بیان کرد: به همین منظور  یک دوره  آموزشی ضمن خدمت 24 ساعته به منظور ارتقای مهارت کارکنان در  مکاتبات اداری و کار با اتوماسیون اداری  به مدت سه روز برگزار گردید.

علیرضا فولادی در ادامه افزود : این دوره آموزشی برای کارکنان ادارت آموزش وپرورش  مناطق استان نیز برگزار خواهد گردید و به همین منظور از هر منطقه 2 نفر بعنوان  تامین مدرس انتخاب و به زودی  آموزشها و مهارتهای  لازم را کسب خواهند نمود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان در پایان با  بیان نیاز سنجی های انجام شده گفت :دو دوره  آموزشی طرح  حقوق اجتماعی ، آموزشی ، اداری معلم  و آیین نگارش و مکاتبات اداری  برای کارکنان اداره کل برگزار شد و دوره آموزشی تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع نیز به زودی برگزار خواهد گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز