رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان: ۲۲ بهمن روز به ثمر رسیدن جانفشانی ملت ایران است

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۱۸۰۶۵
رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان: ۲۲ بهمن روز به ثمر رسیدن جانفشانی ملت ایران است
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: سیو هشتمین سالگرد فجر پیروزی، نویدبخش استقرار پیام انقلاب اسلامی در قلوب حقیقت‌جویانعالَم است. سی و هشتمین سالگشت پیروزی حق بر باطل، یادآور سی و هشت سال تلاش ومجاهدت ملتی متمدن و دین‌مدار در راه کسبشرف و استقلال است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سهیل دادخواده افزود: ملتِ ایران با انقلابی که آفرید یکی از بزرگ‌ترین و طلایی‌ترین اوراق دفتر تاریخ را به نام خویش رقم زد؛ برگی که سرفصلِ زرّین‌اش ندای بزرگ حق‌طلبی و عدالت‌خواهی برای تمامی بشریت بود.

وی خاطرنشان کرد: اینک ملت ما سی و هشتمین سالگشت انقلاب عظیم خود را در حالی گرامی ‌می‌دارد که همواره به مددِ ایمان محکم و بلندِخویش از کوران حوادث سخت و نفس‌گیر، سرافراز و سربلند بیرون آمده است.

دادخواه اضافه کرد: ایران اکنون در مقطع بزرگی ازتاریخ حیات خود که جهان پرستم امروز هر‌لحظه مانعی تازه بر سر راه توسعه و نیلِ اوبر بلندایِ قله‌های رفیعِ ترقی و پیشرفت و سربلندی می‌تراشد، نستوه و استوار تنهابر تحقق آرمان‌های بزرگ و مقدس خویش چشم دوخته‌ است. ۲۲بهمن روز به ثمر رسیدن جانفشانی‌های هزاران هزار زن و مرد آزاده این دیار است که پیش پای آمدن امام و رهبرشان فرشی از مهر گستردند و حضور عشق را در فضای ایران متجلی ساختند.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی استان هرمزگان باگرامیداشت و تبریک سی و هشتمین جشن فتح و پیروزی به حماسه‌آفرینان و حافظان این انقلاب الهی، از ملت آگاه و هوشیار و مومن استان هرمزگان دعوت می‌کند تا یک‌باردیگر با لبیک به ندای رهبر خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ـ مد ظله العالی ـهمچون همیشه با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در صحنه‌های راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در روز۲۲ بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خودرا بر دهان استکبار بکوبند و حماسه‌ای دیگر را رقم زنند.

جهاد دانشگاهی هرمزگان در پایان تصریح کرد: کارکنان جهاد دانشگاهی هرمزگان نیز همراه با آحاد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و به پاس شهدای گرانقدر این مرز و بوم که با نثار جان خود شکوفایی امروز ایران اسلامی را درعرصه جهانی رقم زدند در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن حضور خواهند یافت و همبستگی وحمایت خود را از ارزش‌های انقلاب ابراز خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز