۹۵۰ تاکسی قشم در ۵ رنگ بندی ساماندهی شدند

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۹:۲۰
کد خبر: ۵۱۸۰۷۷
۹۵۰ تاکسی قشم در ۵ رنگ بندی ساماندهی شدند
950 تاکسی جزیره قشم با 5 رنگ بندی جدید همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خدمات مسافری خود را در مسیرهای فرودگاه، درون شهری، برون شهری، آژانس ها و تاکسی ویژه بانوان ارائه می کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رنگ زمینه همه تاکسی ها سفید است و مسیر خدمات هر گروه از این وسایل نقلیه عمومی با تائیدیه پلیس راهور با یک نوار رنگی و بخش شطرنجی مشخص شده است.

تاکسی های درون شهری با نوار زرد رنگ همراه با شطرنجی مشکی، برون شهری ها با نوار نارنجی و شطرنجی مشکی، خط ویژه فرودگاه با نوار مشکی همراه با شطرنجی زرد، آژانس ها با نوار کرم و شطرنجی مشکی و تاکسی ویژه بانوان هم با نوار بنفش و شطرنجی مشکی مشخص شده اند.

هر یک از تاکسی های گروه پنجگانه خدمات عمومی در جزیره قشم دارای کد ویژه هستند که  روی بدنه تاکسی ها چاپ شده و خودروهای فاقد آرم وعلایم براساس قانون مجاز به حمل مسافر نمی باشند.

در طرح ساماندهی وسایل نقلیه عمومی جزیره قشم، رانندگان موظفند نرخ نامه خدمات مسافری را در سمت راست شیشه نصب و کارت شناسایی خود را نیز روی داشپورت قرار دهند.

موضوع نوسازی ناوگان خودروهای خدمات عمومی جزیره قشم یکی از سیاست های جدی سازمان منطقه آزاد است که طی دو سال گذشته آغاز شده و تعداد قابل توجهی خودرو مدل روز جایگزین خودروهای قدیمی شده اند و این روند تا نوسازی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره قشم ادامه خواهد داشت.

بنا به این گزارش، طرح ساماندهی تاکسی های جزیره قشم همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در آغاز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز