استاندار هرمزگان :

توطئه های دشمنان نتوانسته در عزم ملت مقتدر ایران خللی ایجاد کند

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۷:۴۱
کد خبر: ۵۱۸۷۰۹
توطئه های دشمنان نتوانسته در عزم ملت مقتدر ایران خللی ایجاد کند
استاندار هرمزگان گفت: توطئه های دشمنان نتوانسته در عزم ملت مقتدر ایران خللی ایجاد کند و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب با تمام توان در عرصه های مختلف حضور یافته اند.

به گزارش  خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در سخنانی در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان میناب با تبریک 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 38 ساله شد و در طول این 38 سال با حضور مردم و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی از توانمندترین و قدرتمندترین نظام های جهان بوده است.

وی ادامه داد: توطئه های دشمنان نتوانسته در عزم ملت مقتدر ایران خللی ایجاد کند و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب با تمام توان در عرصه های مختلف حضور یافته اند و امروز هم ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به یاوه گویان استکبار جهانی داد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در طول 38 سال گذشته هر دولتی برای خدمت به ملت کار کرده است، افزود: با این وجود باید تلاش بسیاری برای عمران و آبادانی بیشتر کشور انجام دهیم

جادری تصریح کرد: با تدابیر صورت گرفته توسط دولت، در راستای رونق تولید و کسب و کار در کشور و از جمله در استان هرمزگان گام های بیشتری برداشته می شود.

وی با بیان اینکه میناب به عنوان دومین شهرستان بزرگ هرمزگان نیازمند توجه خاص است، اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات این شهرستان، مشکل فروچاله های میناب در سطح کشور به عنوان یک دغدغه ملی طرح موضوع شده است و کمیته مقدماتی شورای عالی آب در وزارت نیرو نیز رفع این مشکل را در بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار داده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به مصوبه تشکیل سازمان توسعه و عمران سواحل مکران، خاطرنشان کرد: شهرستان میناب نیز در منطقه مکران قرار دارد و در بودجه 96 و برنامه ششم توسعه توجه خاصی به سواحل مکران خواهد شد که امیدواریم در آینده نزدیک آثار این خدمات را شاهد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز