رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

درپی تاکید مقام معظم رهبری در زمینه به روز رسانی نیروی انتظامی جزیره کیش پیشرو است

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۱۸۷۸۴
درپی تاکید مقام معظم رهبری در زمینه به روز رسانی نیروی انتظامی جزیره کیش پیشرو است
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم افتتاحیه کلانتری 11 و 12 کیش گفت: کیش در عرصه به روز رسانی و انجام تحولات مد نظر مقام معظم رهبری پیشرو است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار محمد شرفی در حاشیه افتتاح ساختمان های کلانتری های 11 و 12 کیش گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی، خواستار توجه ویژه به پاسگاه ها و کلانتری ها به عنوان محل رجوع مردم شدند، قرار شد که تحولی در ابعاد مختلف پاسگاه ها و کلانتری ها رخ دهد لذا بر مبنای این تاکید، شورایی تشکیل شد که بناست در 7 بعد تحول کلانتری ها را دنبال کند.

وی افزود: ما در سال گذشته بالغ بر 20 میلیون مراجعه به کلانتری ها و پاسگاه ها در سطح کشور داشتیم که نشانگر مهم بودن این بخش هاست ضمن اینکه تاثیرگذاری این بخش در امنیت جامعه و جلب رضایت مردم نیز مورد مطالبه مقام معظم رهبری بودند که در مرکز توجه شورای این بخش قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: در بخش نخست تحول کلانتری ها، اصلاح ساختاری روندها و فرایندها مد نظر قرار گرفت تا مردم بتوانند با استفاده از ابزار نوین در کوتاهترین زمان خدمات لازم را دریافت کنند و راضی باشند.

سردار شرفی ادامه داد: در بخش بعدی تحول و توجه به حوزه نیروی انسانی است که بر اساس آن ما سعی داریم، توازنی را در این عرصه ایجاد کنیم تا هم از نظر تعداد و هم کیفیت منابع به کار گرفته شده در کلانتری ها، به بهترین وجه عمل کنند لذا در این راستا نیازمند توجه ویژه هستیم.

وی فعال شدن بخش فناوری ها را در جهت کاهش مراجعات مردم لازم خواند و گفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در تلاش هستیم تا با استفاده از فناوری ها بتوانیم مراجعات مردم را به کلانتری ها کاهش دهیم تا آنها صرفا با ثبت خواسته خود و دریافت کد رهگیری بتوانند از خدمات این بخش بهره مند شوند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از فعال شدن بخش مبادله پرونده الکترونیکی خبر داد و افزود: بخش مبادله پرونده الکترونیکی بین سیستم قضایی و نیروی انتظامی طراحی شده است و در برخی از استان ها به صورت پایلوت اجرا می شود لذا به دنبال این هستیم که چنین اقدامی را به سطح کشور تعمیم دهیم.

سردار شرفی ادامه داد: بحث بعدی در این حوزه، تحول در حوزه صیانت و سلامت کلانتری ها و پاسگاه هاست لذا ما باید ساختارهای نظارتی و سلامت درون کلانتری و پاسگاه ها را اصلاح کنیم ضمن اینکه لازم است بحث اصلاح و استاندارد سازی رفتار کارکنان را نیز مد نظر قرار دهیم زیرا در این دوره رویکردها متفاوت شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پیشگیری اجتماعی و مشارکتی مترقی ترین روش حمایت از جامعه است لذا امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم در تامین نظم و امنیت پایدار اقدام کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از متناسب سازی توان ناجا در راستای اجرای تحول خبر داد و گفت:تحول در پشتیبانی نیز جزء مباحث دیگری است که ما در سایه آن سعی داریم توان و خودروهای متناسب مهیا کنیم ضمن اینکه درنظرداریم ایستگاه های سیار را طراحی کنیم تا هر کجا که نیاز شد بنا بر اقتضاء نیروها در آنجا مستقر شوند.

سردار شرفی کیش را در عرصه تحول کلانتری ها پیشرو خواند و گفت: خوشبختانه یکی از نقاطی که در جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیشرو بوده، کیش است که امروز توانسته در راستای توسعه کمی و کیفی ، دو کلانتری را به سیستم ناجای جزیره بیافزاید.

وی ادامه داد: این دو کلانتری با 700 متر مربع زیربنا در عرصه ای بیش از 6 هزار متر قرار دارند که به صورت مشارکتی و با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مهندسی ناجا با بودجه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده اند که جای خرسندی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز